چرا انتقال آلابا به بارسلونا امکان پذیر است؟

تیم اسپانیایی بارسلونا این روزها به دنبال یافتن یک مدافع چپ شش دانگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "جوردی آلبا" فصل قبل را بدون داشتن یک رقیب در پست دفاع چپ بارسلونا سپری کرد اما این باشگاه می‌خواهد یک رقیب جدی برای جوردی آلبا پیدا کند.

در سال‌های اخیر "داوید آلابا" یک مهره غیرقابل جایگزین در بایرن مونیخ به حساب می‌آمد اما به نظر می‌رسد در این تابستان درهای خروج به روی او باز شده است. بایرن مونیخ در حال حاضر لوکاس هرناندز را جذب کرده و به نظر می‌رسید از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. حال به چهار دلیل می‌پردازیم که احتمال خروج او از بایرن را بیشتر می‌کند.

در حال حاضر داوید آلابا تنها دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که او نمی‌خواهد قراردادش را با باشگاه تمدید کند در نتیجه بایرن مونیخ درصدد است که او را در همین تابستان به فروش برساند تا او را در فصل‌های بعدی رایگان از دست ندهند.

داوید آلابا می‌خواهد یک چالش جدید را تجربه کند و بارسلونا می‌خواهد این شانس را به او عطا کند. همچنین او می‌تواند یک رقیب جدی برای جوردی آلبا در پست دفاع چپ باشد.

باشگاه بایرن مونیخ برای جذب "عثمان دمبله" حاضر است که آلابا را به عنوان بخشی از قرارداد به بارسلونا واگذار کند که این نشان می‌دهد آن‌ها می‌خواهند این مدافع را در همین تابستان به فروش برسانند.

بایرن مونیخ در حال حاضر لوکاس هرناندز را 80 میلیون یورو به خدمت گرفته و به نظر می‌رسد که این بازیکن جای آلابا را در ترکیب اصلی خواهد گرفت.

کد خبر 383267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.