خرازی: ملت ایران با فداکاری از آرمان‌های خود دفاع خواهند کرد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره تهدید به تحریم‌های بیشتر از سوی انگلیس گفت: ایران در ۲۵۰ سال گذشته هیچ گاه به کشورهای دیگر تجاوز نکرده است ولی در دفاع از تمامیت ارضی و حیثیت خود همچنان که در این ۴۰ سال نشان داده است با کسی شوخی ندارد.

به گزارش ایمنا، «سید کمال خرازی» با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی در خلیج فارس تاکید کرد: جمهوری اسلامی همواره در برابر متجاوزان ایستادگی کرده است و به راه خود ایمان دارد و این ایستادگی را وظیفه ملی و دینی خود می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه بدون تردید پیروزی با ایران است، تصریح کرد: ملت ایران در صحنه هستند و با فداکاری از آرمان‌های خود دفاع خواهند کرد.

خرازی درباره موضوع تبادل دو نفتکش توقیف شده ایران و انگلیس گفت: امیدواریم که انگلیسی‌ها نفتکش ایرانی را آزاد کنند و طی شدن فرآیند قانونی در ایران هم منجر به آزادی نفتکش انگلیسی شود، اما طبیعی است که چنین حرکت‌هایی از سوی انگلیس به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره تهدید به تحریم‌های بیشتر از سوی انگلیس هم گفت: لندن دیگر چه تحریمی می خواهد وضع کند که تاکنون وضع نشده است؟ انواع و اقسام تحریم‌ها و فشارها علیه جمهوری اسلامی انجام شده است، اما مردم ایران با تمام فشارها به زندگی خود ادامه می‌دهند.

وی یادآور شد: بعضی از مهمانان و مقامات خارجی وقتی زندگی عادی مردم ایران را می‌بینند از شرایط موجود در کشور متعجب می‌شوند و اذعان می‌کنند که آنچه می‌بینند با تصورات آنها در خارج از ایران کاملاً متفاوت است.

خرازی در پایان تاکید کرد: ملت ایران زنده هستند و با وجود تمام تحریم‌ها زندگی می کنند و برای دفاع از حیثیت و استقلال خود حاضر هستند در برابر فشارها و تحریم ها ایستادگی کنند.

منبع: ایرنا

 
 

کد خبر 383255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.