۱۰ مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان تاکسی در سامانه سپند

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رانندگانی که قصد فعالیت در حوزه سرویس مدارس را دارند تا ۱۰ مردادماه می‌توانند در سامانه "سپند" ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌نام رانندگان متقاضی در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی)، اظهار کرد: رانندگانی که قصد فعالیت در حوزه سرویس مدارس را دارند می‌توانند تا ۱۰ مردادماه با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای سراسر کشور به جز تهران، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. در تهران نیز رانندگان متقاضی باید با مراجعه به دفاتر خدماتی تاکسیرانی نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه سپند اقدام کنند.

وی ادامه داد: بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام، اسامی و مشخصات رانندگان به کارتابل شهرداری‌ها ارجاع می‌شود و شهرداری‌ها نیز اسامی رانندگان واجد شرایط را برای فعالیت در سامانه سپند احصا می‌کنند؛ در نهایت رانندگان مجاز می‌توانند تحت قالب شرکت‌های مجاز ساماندهی شده و با برچسب سرویس مدارس فعالیت کنند.

ضامنی تصریح کرد: برچسب سرویس مدارس در شورای عالی ترافیک به تصویب رسیده و به وسیله آن پلیس و خانواده‌ها می‌توانند ناوگان مجاز و غیرمجاز را از یکدیگر تشخیص دهند؛ این برچسب به صورت سراسری در کشور  صادر و بر روی این تاکسی‌ها نصب خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با تاکید بر اینکه رانندگان متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس باید تا ۱۰ مردادماه برای ثبت‌نام اقدام کنند تا دیگر نیازی به تمدید فراخوان نباشد، اظهار امیدواری کرد: در حوزه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته خدمات با کیفیت‌تر و بهتری ارائه شود.

وی گفت:‌ تاکنون یک هزار و ۸۰۰ راننده برای فعالیت در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبر 383249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.