به برد در این بازی نیاز داشتیم/ روی دو اشتباه فردی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر گفت: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم که نشان دهیم در هنگام تساوی ها تیم شایسته ای بوده ایم. در دقایقی از بازی نتوانستیم توانایی های خود را نشان دهیم و روی دو اشتباه فردی گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رستمی پس از پیروزی ۴ بر سه تیمش مقابل سن ایچ ساوه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول و عدم موفقیت ما در رسیدن به پیروزی در سه بازی اخیر، سن ایچ در این سه هفته توانسته بود همه امتیازات را جمع کند. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم که نشان دهیم در هنگام تساوی ها هم تیم شایسته ای بوده ایم. در دقایقی از بازی نتوانستیم توانایی های خود را نشان دهیم و روی دو اشتباه فردی گل خوردیم.

وی افزود: در شهرهای دیگر نماینده ها به چیزهای دیگری سخت گیری می کنند و در این بازی هم داوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت اما در برخی از صحنه ها تصمیمات به نفع حریف بود. سن ایچ تیم خیلی خوبی بود، به آن ها، داوران و هوادارانمان خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم هایپرشهر شاهین شهر ادامه داد: متاسفانه در بازی با گیتی پسند هم ۵ خطائه شدیم و این بازی نیز این اتفاق رخ داد. عرف این است که در این شرایط، داوران برای خطای ششم سختگیرانه تر عمل می کنند اما در این بازی، دو خطای بعد از ۵ فوله شدن و به خصوص خطای دوم که تبدیل به گل شد، متاسفانه از این قاعده پیروی نکرد و اگر ما با نتیجه ۴ بر صفر به رختکن می رفتیم، حریف مجبور می شد انتحاری بازی کرده و شرایط بازی به شکل دیگری پیش می رفت. به هرحال امیدوارم حق با داوران باشد، به هرحال در ابتدای نیمه دوم هم با اشتباهات فردی زیادی بازی کردیم اما بازیکنانمان نشان دادند که می توانند بهتر و بهتر شوند.

رستمی خاطرنشان کرد: محمد نویدبخش، دروازه بان ما یکی از ستارگان ما در هر بازی است و جواب اعتمادهای ما را داده است. در مجموع، اشتباهات ما رفته رفته کمتر می شوند و بهتر کار می کنیم.

وی اضافه کرد: دوبازیکن ساوه ای داریم که به دلیل هیجانات پس از بازی، کری های بین خودشان تبدیل به کدورت های کوچک شد و سعی می کنیم که از این به بعد این اتفاقات رخ ندهد. نیاز داریم که امتیازات زیادی را جمع کنیم، قولی که به شما می دهم این است که دیگر به تیم هایپرشاهین شهر به عنوان تیم لیگ یکی نگاه نشود. ما در قواره یک تیم قهرمان نیستیم اما بهترین عملکردمان را نشان می دهیم که می تواند نتیجه صعود به پلی آف را بدهد.

رستمی تصریح کرد: از عملکرد سه بازی گذشته تیمم راضی ام اما از نتایج خیر، در سه بازی گذشته شایسته پیروزی بودیم و در هفته های بعد هم سعی بر پیروزی خواهیم داشت.

کد خبر 383241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.