جدیدترین دستگاه‌های سنجش فشار خون

دستگاه‌های سنجش فشار خون به آسانی با ساعت هوشمند اپل همگام می‌شود و امکان کنترل ضربان قلب و فشار خون را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگر شما نیز جزء مبتلایان به فشار خون بالا هستید، حتما می‌دانید که کنترل‌کردن روزانه فشار خون امری بسیار ضروری‌ است. با استفاده از یک ساعت اپل شما می‌توانید فشار خون خود را به آسانی در منزل اندازه‌گیری کنید اما این ساعت‌ها به گونه‌ای طراحی نشده‌ است که به تنهایی قادر به اندازه گیری فشار خون باشد، بلکه برای انجام این کار، وسایل و دستگاه‌هایی باید به آن‌ها متصل شود. نصب برنامه سلامت (Health app) روی گوشی اپل، روش خوبی برای همگام سازی اطلاعات فشار خون کاربر روی دستگاهی است که همیشه همراه اوست. در ادامه به معرفی بعضی دستگاه‌هایی که برای اندازه گیری فشار خون با برنامه سلامت ساعت اپل ،همگام‌سازی می‌شود، می‌پردازیم:

Omron Evolve Wireless

مانیتور اندازه‌گیری فشار خون بی‌سیم Omron Evolve با برقراری ارتباط با ساعت اپل و از طریق بولوتوث، فشار خون کاربر را به صورت دقیق به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش است که مقدار فشار خون را نشان می‌دهد. بنابراین نیازی نیست که به صفحه ساعت خود نگاه کنید. قیمت مانیتور  هوشمند ۹۰ دلار ارزیابی شده است.

Withings Wireless

شما می‌توانید مانیتور فشارسنج بی‌سیم Withings را از طریق بولوتوث با ساعت اپل خود همگام‌سازی کنید. این مانیتور تمامی اندازه‌گیری‌های قبلی شما را نیز ثبت می‌کند. مانیتور بی‌سیم Withings این قابلیت را دارد که ضربان قلب کاربر را نیز بسنجد و به اطلاع فرد برساند. قیمت این دستگاه ۱۰۰ دلار است.

QardioArm Wireless

دستگاه بی‌سیمQardiom  دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است و قابلیت اندازه‌گیری مینیمم و ماکسیمم فشار خون و همچنین ضربان قلب کاربر را دارد. این مانیتور می‌تواند ضربان قلب نامنظم را تشخیص دهد و به اطلاع فرد برساند. مانیتور Qardiom  همانند دیگر دستگاه‌ها، از طریق بولوتوث به ساعت اپل کاربر متصل می‌شود. قیمت این دستگاه ۹۹ دلار ارزیابی شده است.

iHealth Feel Wireless

مانیتور هوشمند بی‌سیمiHealth Feel  این قابلیت را دارد که تا حدود ۲۰۰ داده را در خود ذخیره کند و فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را از طریق بولوتوث و همگام‌سازی با ساعت اپل، به نمایش بگذارد. قیمت این دستگاه  ۱۰۰ دلار است.

کد خبر 383238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.