«گل نساء» در جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» در کشور آفریقای جنوبی به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیریت روابط عمومی فیلم سینمایی «گل نساء»، این فیلم سینمایی به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقی زینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ با ۳۰ حضور بین‌المللی در جشنواره‌های جهانی و کسب بیش از ۱۵ جایزه در رشته‌های مختلف سینمایی؛ در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در دو سانس مختلف از جمله؛ در ساعت ۱۶ روز یکم مرداد ماه (۲۳ جولای ۲۰۱۹) و همچنین در ساعت ۱۷ روز ششم مرداد ماه (۲۸ جولای ۲۰۱۹) در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» در کشور آفریقای جنوبی روی پرده می‌رود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» یکی از مشهورترین جشنواره‌های فیلم در جهان و همچنین قدیمی‌ترین و بزرگترین جشنواره فیلم در منطقه جنوب آفریقا به شمار می‌رود که هر ساله در اواخر ماه جولای در این شهر برگزار می‌شود. علاوه بر نمایش فیلم در این رویداد سینمایی، برگزاری ورک شاپ، بازار بین‌المللی فیلم، سمینارهای تخصصی صنعت سینما، کارگاه‌های فیلمسازی و ... از برنامه‌های دیگر این جشنواره می‌باشد.

چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی در روزهای ۲۷ تیر ماه جاری تا ششم مرداد امسال (۱۸ تا ۲۸ جولای ۲۰۱۹) در شهر دوربان در کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 383234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.