داوران جشنواره فیلم ایثار معرفی شدند

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از معرفی هیئت داوران سومین جشنواره ملی فیلم ایثار خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، سید مرتضی حسینی با اعلام این خبر گفت: سید حسن حق گو، محمدتقی فهمیم و مرجان ریاحی، آثار رسیده به بخش‌های مختلف سومین جشنواره ملی فیلم ایثار را داوری خواهند کرد.

وی افزود: سومین جشنواره ملی فیلم ایثار با محوریت ایثار اجتماعی برگزار می‌شود و به دنبال این است تا با بهره‌گیری از دستاوردهای هنرمندان متعهد، خلاق، توانمند و با شیوه‌های متنوع تولید، نسبت به تقویت چرخ ایثارگری‌های اجتماعی، شناساندن مصادیق این فضیلت فردی و اجتماعی، تعمیم ارزش‌های والای ایثار، از خودگذشتگی، بروز رفتارهای نیکوکارانه و احیای مسلک «دیگران را بر خود مقدم داشتن» از دریچه دانش فیلم سازی اقدام کند.

حسینی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ملی فیلم ایثار در دو بخش فیلم نامه و فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود و آثاری که در راستای اهداف جشنواره مناسب تشخیص داده شوند علاوه بر اعطای جوایز، نسبت به خرید آنها اقدام خواهد شد.
دبیر سومین جشنواره فیلم ایثار با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان روز ۳۰ مردادماه سال جاری، گفت: زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 383213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.