مشهد؛ در مسیر پرچمداری پایتخت محیط‎زیست و توسعه پایدار جهان اسلام

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، شهر مشهد در مسیر پرچمداری پایتخت محیط‎زیست و توسعه پایدار جهان اسلام قرار دارد.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی نقش مهمی در رسیدن به توسعه پایدار در شهرها دارد، این مهم از اولویت‌های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری بوده است و در این راستا گام نخست در مسیر کسب عنوان «پایتخت محیط زیست و توسعه پایدار جهان اسلام» را برداشتهایم.

وی افزود: در مرحله نخست این رقابت، ارزیابی توسط سازمان شهرداری و دهیاریهای کشور انجام شده و مشهد از بین شرکتکنندگان شهرهای با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر شرکت‌کننده، رتبه یک کشور را به خود اختصاص داد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: همچنین سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای بهبود محیط زیست و توسعه پایدار شهر مشهد نیز، برای سنجش و ارزیابی در مرحله دوم به آن سازمان ارسال شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: برنامهریزی مناسب در راستای توسعه فضای سبز و بهبود خدمات شهری و محیطزیست صورت گرفته و در ماه‌های پیش‌رو شاهد نتایج آن در شهر مشهد خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: در مرحله نهایی نیز شهر مشهد به عنوان برترین شهر کشور از نظر محیطزیست و توسعه پایدار معرفی شود.

کد خبر 383192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.