رسن چگونه راضی به تمدید قرارداد شد/ کنایه‌های آبدار

بازیکن عراقی پرسپولیس که زمزمه‌هایی از جداییش بر سر زبان‌ها افتاده بود، بالاخره قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد اما رسانه‌های عراق مدعی شده‌اند رسن شروط سنگینی را در قراردادش گنجانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فضای مجازی و خصوصاً اینستاگرام نقش به سزایی در اطلاع‌رسانی‌ها و بیان عواطف و احساسات دارد. فوتبالیست‌ها نیز از این نکته مبرا نیستند پس با یک نگاه گذار به اینستاگرام شاید اطلاعاتی را به دست بیاورید که با خواندن یک روزنامه هرگز نتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

هواخواه یار
سروش رفیعی و شایان مصلح دو بازیکنی هستند که کالدرون روی اسم آن‌ها خط قرمز کشید، و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باید از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شوند. شجاع خلیل‌زاده، در واکنش به کنار گذاشته شدن رفیعی با انتشار عکسی از خودش در آغوش سروش نوشت:

این نیز بگذرد."

کنایه سلبریتی آبی

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون که به گفته خیلی‌ها از طرفداران پر و پا قرص استقلال به شمار می‌رود، در واکنش به اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره توقیف لوگوی این باشگاه در استوری اینستاگرامش متنی کنایه‌آمیز درباره تیم قرمز پایتخت نوشت و به کری خوانی برای طرفداران پرسپولیس پرداخت و نوشت:

"دوستان عزیز اگر دور و بر خودتون کسی رو دارید که مسلط به گرافیک و کارهای کامپیوتری هست لطفاً بفرستین به آدرس زیر با حقوق بالا. باشگاه پرسپولیس، جهت طراحی لوگوی جدید و ستاره جعلی"
بازیکن جوان پرسپولیس درصدد پاسخگویی

پرسپولیسی‌ها در مواجهه با استوری درخشانی، سکوت اختیار کردند؛ اما از میان این‌همه بازیکن نامدار تیم، حمیدرضا طاهر خانی یار جوان پرسپولیس بود که درصدد پاسخگویی برآمد. طاهری خانی در استوری خود عکسی از سام درخشانی و شهاب حسینی با پیراهن قدیمی پرسپولیس و ۷ کاپ قهرمانی را منتشر کرد و نوشت:

"به بعضیا باید گفت یاد بگیر پشت کسی حرف که می‌زنی، وقتی دیدیش جلوش خم و راست نشی" 

آپشن ویژه برای بازیکن عراقی

بشار رسن با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات متعددی انجام داد و در آخرین جلسه که بین وکلای این بازیکن و ایرج عرب برگزار شد، همه حاضران در جلسه آن را تائید کردند: «باشگاه باید مطالبات بشار را پرداخت کند تا این بازیکن، قرارداد ببندد.»
صفحه اینستاگرام فوتبالیست‌های حرفه‌ای عراق، خبر جالبی را در مورد آینده رسن منتشر کرد؛ این صفحه با انتشار عکسی از این بازیکن با پیراهن پرسپولیس نوشت:

 «بشار رسن فصل آینده هم در پرسپولیس می‌ماند، اما در بند جدید قراردادش اگر پیشنهاد خارجی مناسب داشته باشد می‌تواند تیم را ترک کند.»

موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید بشار نیز این پست را «لایک» کرده و به‌نوعی آن را قبول دارد. حالا جدا از آن‌که رسن به دنبال دریافت مطالبات و داشتن یک قرارداد مالی خوب با باشگاه پرسپولیس است، از مدیرعامل پرسپولیس خواسته تا بند فسخ قرارداد در صورت دریافت پیشنهاد خارجی را در قراردادش بگنجاند.

کد خبر 383178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.