برای شست‌وشوی قبور در مصرف آب صرفه‌جویی کنید

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: زائران برای شست‌وشوی قبور عزیزان خود در مصرف آب صرفه جویی کنند تا بتوانیم فصل گرم سال را بدون مشکل سپری کنیم.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا عسگری با بیان اینکه با افزایش دمای هوا، ساعات آبیاری فضای سبز آرامستان بهشت سکنیه (س) تغییر کرده و به اوایل صبح و اواخر شب موکول شده است، اظهار کرد: در هوای گرم روز که میزان تبخیر آب بالا است، آبیاری درختان باعث آسیب به آن ها می‌شود به همین دلیل ساعات آبیاری فضای سبز آرامستان بهشت سکینه (س) را تغییر داده‌ایم.

عسگری تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز آرامستان بهشت سکینه (س) نداریم و در زمان مشخص شده، فرایند آبیاری انجام می‌شود.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اضافه کرد: از زائرین اهل قبور درخواست می‌شود برای شست و شوی قبور عزیزان خود در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا بتوانیم فصل گرم سال را بدون مشکل سپری کنیم.

وی با اشاره به میزان آب ذخیره شده برای مصارف مورد نیاز، اظهار کرد: در فصل بارش ۱۵ میلیون لیتر از آب باران و ۲۰ میلیون لیتر از آب‌های سطحی ذخیره شده تا به مصارفی چون آبیاری فضای سبز و ... برسد.

عسگری ادامه داد: خوشبختانه استخرهای ذخیره آب آرامستان بهشت سکینه (س) پر هستند و هیچ مشکلی برای تامین آب مورد نیاز این آرامستان وجود ندارد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه به زودی آرامستان جامع بهشت علی (ع) افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این آرامستان از سال ۹۰ در حال ساخت است و فاز نخست آن اوایل مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با شروع به کار این آرامستان، مشکل ساکنان ماهدشت، اشتهارد، محمد شهر و دیگر مناطق استان برای دفن متوفیان خود حل می‌شود.

کد خبر 383173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.