ذوب‌آهن کار را تمام کرد

دویست و چهل و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "نقش جهان و فولادشهر آماده‌اید؟" عنوان اصلی این رسانه است که به گزارش خبرگزاری ایمنا در مورد ورزشگاه‌های نقش جهان و فولادشهر که به عنوان ورزشگاه‌های میزبان برای تیم‌های سپاهان و ذوب آهن معرفی شده‌اند اشاره کرده است. در این گزارش گفتگوهایی با مدیر عامل سپاهان،  سخنگوی باشگاه ذوب آهن، مدیر ورزشگاه نقش جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ترتیب داده شده است.

"ذوب آهن کار را تمام کرد" دیگر عنوان این رسانه است که به جذب دو بازیکن نیجریه‌ای یکی در پست دفاعی و دیگری حمله اشاره دارد؛ پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب آهن با جذب این دو بازیکن بسته شد.

"تراکتور کلا معترض است " دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و نهمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که اشاره به اعتراضات متعدد باشگاه تراکتور در انتقال بازیکنان مختلف دارد.

انتونی استوکس بازیکن فصل قبل تراکتور به آدنااسپور ترکیه پیوسته و پس از انتشار این خبر تراکتور اعلام داشته این بازیکن با ما قرارداد دارد و نمی تواند به باشگاه دیگری برود. از نمونه های دیگر اعتراضات تراکتور می‌توان انتقال ترابی به پرسپولیس و همچنین غیر قانونی خواندن انتقال یکی از بازیکنان پدیده را در فصل قبل عنوان کرد که نشان از اعتراضات زیاد این باشگاه است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 383170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.