از پوستر تئاتر کُلاغ‌ها رونمایی شد

کارگردان تئاتر کُلاغ ها در مراسم رونمایی از پوستر این تئاتر گفت: تئاتر در این شهر محدودیت های زیادی دارد و این خبرنگاران هستند که می توانند به روشن ماندن چراغ آن کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _۳۰ تیرماه_از پوستر تئاتر اجتماعی کلاغ ها با حضور کارگردان و عوامل این نمایش در حضور اصحاب رسانه و مطبوعات رونمایی شد.

میعاد سلیمانی راد، تهیه کننده نمایش در این نشست اظهار کرد: اجرای این نمایش حاصل چندین ماه تلاش قابل توجه اعضای تیم این تئاتر است و از سوم تا بیست و یکم مردادماه به مدت ۱۹ شب روی صحنه سالن فرشچیان می رود.

وی افزود: قادر طباطبایی‌، محمد ترابی و بهاره آقا داود بازیگران این نمایش هستند و قصد داریم تا با کمک اصحاب رسانه کمک شایانی به ارتقای روند تولید تئاتر در اصفهان کنیم و امیدواریم مردم اصفهان از این نمایش حمایت کنند.

در ادامه سعید محسنی، نویسنده و کارگردان این نمایش خاطرنشان کرد: تئاتر در این شهر محدودیت های زیادی دارد و این خبرنگاران هستند که می توانند به روشن ماندن چراغ تئاتر کمک کنند. نگارش نمایشنامه کُلاغ ها چندین سال پیش به پایان رسیده و تمرینات اولیه این نمایش طی دوماه صورت گرفته است.

وی با اشاره به نام تئاتر افزود: نام اولیه تئاتر اندکی طولانی بود و در یک پروسه طولانی نام "کُلاغ" که به معنای کنگره های تزئینی قبور مشاهیر است انتخاب شد. خبرنگاران و رسانه ها می توانند نقش مهمی در حرفه ای شدن یک تئاتر ایفا کنند و گفتمان خبری و بازتاب آن یکی از مؤلفه‌های اصلی در هر اتفاق هنری است.

محسنی اضافه کرد: هنرمندان اصیل نمی توانند فارغ از شرایط زندگی خود به خلق آثار هنری بپردازند و هنرمندان دغدغه مسائل اجتماعی دارند و این تئاتر به صورت مستقیم به مسائل اجتماعی نگاه می کند. سعی کرده ایم تا در این تئاتر به صورت کامل از مفاهیم جامعه شهری اصفهان استفاده کنیم.

کد خبر 383164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.