۲ نمایشگاه آرایشی- بهداشتی، سلامت و ورزش در اصفهان برپا می‌شود

دو نمایشگاه تخصصی «آرایشی و بهداشتی» و «سلامت، ورزش و تغذیه» هفته اول مردادماه، در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه، از جمله رویدادهای نمایشگاهی غیرتجاری و اجتماعی ـ فرهنگی به شمار می‌رود.

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و محصولات بهداشتی، آرایشی و پوست و مو یکی از دو نمایشگاه تخصصی است که از یکم تا چهارم مردادماه و در فضایی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع برپا می‌شود.

در این نمایشگاه ۵۵ شرکت فعال در زمینه‌های تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی، تولید تجهیزات آرایشی و بهداشتی، خدمات زیبایی، مراقب زیبایی، آموزشگاه‌های مرتبط با این بخش، واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و شرکت‌های داروسازی حضور خواهند داشت.

از جمله مهمترین برندها و شرکت‌های حاضر در هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و محصولات بهداشتی، آرایشی و پوست و مو می‌توان به اهورا پخش، کیمیا پخش، آرمیت مهر، رخ‌آرا، شکوفامهر و به‌آرا اشاره کرد که از استان‌های اصفهان، تهران و کرمانشاه در نمایشگاه امسال حضور می یابند.

همچنین به طور همزمان، هفتمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته نیز برگزار می‌شود که توانمندی‌های فعالان این بخش به ویژه در زمینه باشگاه‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی، تجهیزات ورزشی، استخرها، مکمل‌های ورزشی، موسسات تغذیه و لاغری و رژیم، تفریحی، بازی و سرگرمی و فروشگاه‌های ورزشی را به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت خواهد داشت و ۴۰ شرکت را از استان‌های اصفهان و خراسان رضوی گرد هم جمع‌ خواهد کرد. از جمله مهمترین مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه می‌توان به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه ذوب‌آهن، هیئت آفرود، هیئت جودو، آرمان‌اسپرت، وورتکس و کوک‌شو اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای یکم تا چهارم مردادماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 383157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.