روزهای پایانی میهمانی ملخ‌ها/امارات مقصد محموله‌های کلینکر

در بسته خبری امروز از افزایش ۱۰ درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی از بندرشهید رجایی تا اتمام بازسازی چهار هزار واحد از منازل سیل‌زدگان خوزستان و ۱۲۵ میلیون تومان کلاهبرداری در یک روز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

آغاز کشت پنبه در ۲۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی هرمزگان

هرمزگان: رضا امیری زاده، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه کشت پنبه در ۲۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی آغاز شد، تصریح کرد: پیش بینی کرد امسال ۷۵۰ تن پنبه از زمین‌های کشاورزی استان برداشت شود که نسبت به پارسال تغییری نداشته است.

سومین محموله کلینکر قشم به مقصد امارات صادر شد

هرمزگان: هرمز امیری، مدیر توسعه و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم از صادرات سومین محموله کلینکراز قشم به مقصد امارات متحده عربی بارگیری خبر داد.

افزایش ۱۰ درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی از بندرشهید رجایی

هرمزگان: اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۰ درصدیصادرات کالاهای غیرنفتی از بندرشهید رجایی در سال جاری خبرداد.

*******************************************************************************************************************************

تخلیه حدود ۶ میلیون تنی کالای اساسی در بندرامام(ره)

خوزستان: ایرج مدیری، معاون امور بندری و اقتصادی  اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون حدود شش میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندرامام خمینی (ره) تخلیه شده است.

اتمام بازسازی ۴ هزار واحد از منازل سیل‌زدگان خوزستان

خوزستان: نصرالله دهقانی، رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان  گفت: از تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحدی که بر عهده ما گذاشته شده بود حدود ۱۴ هزار واحد تعمیری هستند، یعنی از ۱۰ درصد تا حدود ۶۰ درصد خسارت دیده‌اند. همچنین حدود ۳۵۰۰ واحد نیز باید احداث شود. تا به امروز بازسازی بیش از ۱۰ هزار واحد از واحدهایی که به تعمیر نیاز دارند، آغاز شده و کار چهار هزار واحد نیز به اتمام رسیده است و مردم در حال استفاده از این خانه‌ها هستند. تاکنون نیز کار احداث حدود ۱۰ هزار واحد آغاز شده است.

شمارش ۹۵۰ واحد تخریبی در زلزله مسجدسلیمان

خوزستان: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: در گزارشی که بنیاد مسکن ارائه داده است، بر اثر زلزله مسجدسلیمان تاکنون ۹۵۰ واحد تخریبی و حدودا چهار هزار و ۵۰۰ واحد، تعمیری شمارش شده است.

********************************************************************************************************************************

عامل زمین‌خواری ۲۰۰ میلیاردی در کنگان دستگیر شد

بوشهر: حیدر سوسنی، جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان کنگان خبر داد.

۱۲۵ میلیون تومان کلاهبرداری در یک روز

بوشهر: خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که در طول یک روز یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 

جمعیت ملخ ها در بوشهر به کمتر از ۵ درصد رسیده است

بوشهر: محمدتقی منوچهری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد: طی یک هفته اخیر جمعیت ملخ ها به کمتر از پنج درصد رسیده و اوج جمعیت آنان درصد پایینی است در حال حاضر در حال پاکسازی هستیم.

کد خبر 383132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.