صدور اخطاریه برای ۱۱ هزار مشترک پرمصرف نجف‌آباد

نجف‌آباد_مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری نجف‌آباد گفت: در سه ماهه نخست امسال برای بیش از ۱۱ هزار مشترک پرمصرف اخطاریه صادر و به همراه قبض آب‌بها به آنان تحویل داده شده است.

ناصر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد با بیان این مطلب، اظهار کرد: به منظور ارتقا شاخص‌های سلامت، حفظ محیط‌زیست و از بین بردن حشرات موذی در هفته‌های اخیر پنجمین مرحله عملیات سم‌پاشی بیش از دو هزار و ۴۰۰ منهول‌ فاضلاب انجام شده است.

وی از ادامه اجرای طرح توسعه شبکه آب‌رسانی در نقاط مختلف شهر خبر داد و اضافه کرد: با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان در پنج معبر شهر نزدیک به ۳۰۰ متر لوله‌گذاری انجام شده که این اقدام زمینه بهره‌مندی ۲۸ واحد مسکونی از آب شرب بهداشتی را فراهم خواهد کرد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری نجف‌آباد با اشاره به استفاده از ژنراتور دیزل در تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر در ساعات اوج مصرف برق، گفت: این‌کار به منظور مدیریت بهتر مصرف برق انجام شده و تا پایان فصل گرما ادامه خواهد داشت.

علیزاده گفت: به منظور انتقال فاضلاب قسمت شرقی نجف‌آباد و ویلاشهر به تصفیه‌خانه، عملیات ساخت سازه پمپاژ در عمق ۲۴ متری با اختصاص اعتباری بیش از شش میلیارد تومان و پیشرفت بیش از ۹۵ درصد در حال انجام است که با تکمیل آن زیرساخت لازم برای اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای بیش از ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برخورداری واحدهای سنگبری شهرستان یک‌هزار و ۴۰۰ متر لوله‌گذاری با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد.

کد خبر 383127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.