ای آدم ها هیچ‌وقت به مرگ و نیستی فکر کردید؟

 ۱۱ سال پیش، ساعت ۸ صبح در شمال، توی حیاط نشسته بودم که زنگ تلفن به صدا در آمد. دیدم شماره خسرو عزیزه،تعجب کردم، شروع کردم به سلام و علیک و گله که چه عجب،اونم این موقع صبح زنگ زدی؟گفت من خسرو نیستم. تازه فهمیدم پوریای عزیز پسرشه. چون صداش خیلی شبیه خسرو بود؟ گفتم چی شده پوریا؟گفت بابام رفت...

به گزارش خبرنگار ایمنا، نسیم ادبی در اینستاگرام خود از تازه ترین تئاترش گفته است :

از امشب با زنی همراه می‌شوم که مثل بقیه نقش ها ، بسیار دوست می دارمش و اتفاقی در من ایجاد کرد.  باز هم قصه زنی منو تکون داد و ماجراش دلم رو به درد آورد.  از امشب مهری با من همراه است ، زنی که کلی براش غصه خوردم و دل سوزوندم. دل به دلش دادم ، پا به پاش عاشق شدم،  خندیدم، حسرت کشیدم ، گریه کردم،  مردم .

نمایش خونین زار،  از امشب به مدت ۱۰ شب ، در سالن شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

 نویسنده و کارگردان:  سهراب حسینی

بازیگر : خودم.

گلاره عباسی در اینستاگرامش از یک اتفاق خوب برای نابینایان عزیز گفته است :

منوی بریل، مخصوص نابینایان . گروه سوینا افتخار این را دارد که به صورت نمادین برای کافه رستوران سینماچهارسو منوی برای تدارک دیده است که با اولین اکران ما در روز جمعه در این سینما منوی بریل به این کافه تقدیم می شود . امید است حرکت ما انگیزه ای باشد برای رستوران ها و کافی شاپ های دیگر در سراسر ایران عزیز که برای خوشامدگویی به جامعه محترم نابینایان مجهز به منوی بریل شوند و امکانات ویژه ای در اختیار این عزیزان قرار دهند و با حرکت زیبای خود در پیج هنرمندان مورد حمایت قرار گیرند . امید است با بازنشر این پست از صفحات دیگر عزیزان ، رستورانها،  کافی شاپها ، داروخانه‌ها در سراسر ایران عزیز با ما همراه شوند.

مریم امیر جلالی با انتشار عکسی از خود بر سر مزار مرحوم خسرو شکیبایی در اینستاگرامش نوشته است :

روزگار ناجوانمردی شده ، آدم‌هایی که یک روز فکر میکردی خوبتر از این فرشته امکان نداره دومی هم وجود داشته باشه ، صورت به کنار رفت و خنجری از نامهربانی ها جلوی چشمت نمایان شد.  ای آدم ها هیچوقت به مرگ و نیستی فکر کردید؟  صد در صد نه. این متن را برای کسانی میذارم که فکر می کنن خیلی انسانن ولی متاسفانه خیر.  امیدوارم این جامعه مریض روزی برسد که دیگه بیمار نباشه.

فریبا کوثری ، با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود اینگونه آورده است :

جمعه گاهی شبیه دفترچه خاطراتی است که هر بار، گوشه ای ام می دهی و ورق می‌زنی. و چه می چسبد مرور خاطرات کودکی و آخر هفته هایی که در سهل انگاری کودکانه گذشت.  کودکی هایب که در هوای ناب خانه پدری سپری شد و شیطنت هایی که در دل کوچه های خاکی و پر از خاطره جا ماند. جمعه دلگیر نیست ، باید به روزهای خوب رسیده و نرسیده فکر کرد.  باید خاطرات شیرین گذشته را ورق زد . باید ساده گرفت ، باید بی خیال بود.

پرویز پرستویی با قرار دادن قسمتی از فیلم شکار در اینستاگرامش آورده است :

بیست و هشتم تیر ماه

 ۱۱ سال پیش ، ساعت ۸ صبح در شمال ، توی حیاط نشسته بودم که زنگ تلفن به صدا در آمد . دیدم شماره خسرو عزیزه،  تعجب کردم ، شروع کردم به سلام و علیک و گله که چه عجب ،اونم این موقع  صبح زنگ زدی؟  گفت من خسرو نیستم. تازه فهمیدم پوریای عزیز پسرشه. چون صداش خیلی شبیه خسرو بود.؟ گفتم چی شده پوریا؟  گفت بابام رفت . دیگه نفهمیدم چجوری خودمو رسوندم تهران،  امروز یازدهمین سالروز درگذشت خسرو خوبان،  بازیگر فراموش نشدنی تئاتر و سینما و تلویزیون است.  روحش شاد و یادش گرامی . این فیلم بخشی از فیلم سینمایی شکار ساخته مجید جوانمرد و صداهای ماندگار استاد منوچهر اسماعیلی به جای زنده یاد خسرو شکیبایی و استاد جلال مقامی به جای بنده صحبت کردن و با موسیقب ماندنی از زنده یاد بابک بیات.

کد خبر 383095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.