گیتی پسندِ زهردار/ کار سخت هایپر در خانه

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی با هفت دیدار همزمان روز -یکشنبه ۳۰ تیرماه-  از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که تیم‌های اصفهانی در هفته‌های گذشته نتوانستند به بالای جدول برسند و این هفته به دنبال جبران هستند. گیتی پسند در قم میهمان سوهان محمد سیما و هایپر شهر در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان سن ایچ ساوه خواهند بود.

گیتی پسندِ زهردار

شاگردان حمید بیغم هرچه در هفته‌های قبل گل نزده بودند هفته گذشته با ده گل آذرخش را تحقیر کردند و اجازه ندادند روند ناکامی‌هایشان ادامه‌دار باشد. محمدسیما به‌جز دیدار نخستش که در مقابل مقاومت البرز با نتیجه سه بر صفر شکست خورد در دو بازی بعدی نتایج خوبی به دست آورد و توانست نام خود را به‌عنوان یکی از بالانشینان جدول رده‌بندی مطرح کند.

گیتی پسند با چهار امتیاز در رده هفتم و محمد سیما با شش امتیاز به‌واسطه تفاضل گل کمتر نسبت به مس سونگون در رده سوم جدول قرار دارند.

جدال صدرنشین با تازه‌وارد

هایپرشهر یکی دیگر از تیم‌های اصفهانی که امسال اولین دوره حضورش در بالاترین سطح فوتسال کشور را تجربه می‌کند در دیدارهای گذشته نتوانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای را که در لیگ دسته اول داشت را تکرار کند. نخستین میزبانی شاهین‌شهری‌ها نتوانست گره از کارشان باز کند و اهورا بهبهان با یک بازی تیمی خوب یک امتیاز از هایپر به غنیمت گرفت؛ باید منتظر بود تا ببینیم دومین میزبانی هایپرشهر در هفته چهارم لیگ برتر آیا گره از کار شاگردان رستمی باز خواهد کرد یا خیر؟

سن ایچ ساوه در سه بازی قبلی خود درخشیده و توانسته شهروند ساری، فرش آرا مشهد و مس سونگون ورزقان را شکست دهد تا نامش را به‌عنوان صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی به ثبت برساند؛ از طرفی هایپر با سه امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و مطمئناً کار آسانی در مقابل ساوجی‌ها نخواهد داشت.

کد خبر 383073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.