محرم نویدکیا سر مربی بزرگی می‌شود

دویست و چهل و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "محرم نویدکیا سرمربی بزرگی می‌شود" عنوان اصلی این رسانه است که در گفتگوی روزنامه اصفهان زیبا با محمود کریمی بازیکن سابق سپاهان مطرح شده است. کریمی در این گفتگو از خاطرات گذشته‌اش و هت تریک در جام حذفی برابر پرسپولیس صحبت کرده و یادی از گلزنی اش در جام باشگاه‌های جهان همراه با سپاهان کرده است. وی از عدم علاقه‌اش به کار کردن در حیطه مربیگری سخن به میان آورده و افزود: در حال حاضر شغل آزاد داشته و تنها به عنوان یک هوادار فوتبال را دنبال می‌کنم و علاقه‌ای به کار کردن به عنوان مربی ندارم اما محرم نویدکیا خیلی سخت دنبال گذراندن دوره‌های مربیگری است و حتم دارم سرمربی بزرگی خواهد شد.

"آماده یک فصل سخت می‌شویم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از مهدی کیانی کاپیتان سپاهان بیان شده است. وی از شرایط خوب سپاهان صحبت کرده و از کیفیت بالای بازیکنان این فصل سپاهان ابراز خوشحالی می‌کند. کیانی شرایط رقبای مدعی امسال را خوب خواند و افزود: فصل سختی را پیش رو داریم اما با آمادگی کامل منتظر شروع یک فصل سخت خواهیم بود.

 "چشم انتظار این ٣نفر" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و هشتمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به انتظار باشگاه ذوب آهن برای پیوستن سه بازیکن سرباز خود در آستانه دیدار برابر الاتحاد اشاره دارد که هنوز موفق به پیوستن به اردوی این تیم نشده‌اند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 383065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.