اصفهان بر سکوی سوم مسابقات سافاری کشور ایستاد

تیم اصفهان متشکل از خودرو با رانندگی سیامک صارمی پور و نقشه خوانی محمد مرادی در مرحله دوم مسابقات سافاری کشور سوم شدند.

سرپرست و راننده تیم اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره این مسابقات گفت: درحالی که ۶۶ تیم از سراسر کشور در این مسابقات حاضر شدند از اصفهان تنها یک ماشین توانست شرکت کند و در این بخش به رقابت بپردازند. با تلاش اعضا تیم توانستیم مقام سومی را به دست آوردیم.

صارمی‌پور با اشاره به مشکلات مسابقه خاطرنشان کرد: یک سری از مشکلات در طراحی و اجرا مسابقات وجود داشت که اگر این مشکلات نبود می‌توانستیم در سکو اول یا دوم بیاستیم؛ اما هر مسابقه خالی از اشکال نیست.

وی درباره شرایط برگزاری مسابقه تصریح کرد: مسابقه در مسیری حدود ۳۲۰ کیلومتری از قزوین تا الموت و بازگشت برگزار شد. مراحل مختلف مسابقات سافاری را نمی‌توان با هم مقایسه کرد چراکه محیط‌ها و شرایط مسابقه‌ای متفاوت است. شرکت کنندگان این مرحله از حرفه‌ای و نام‌داران ایران بودند و رقابت بسیاری خوبی بود.

به گزارش ایمنا، دومین راند مسابقات تورینگ و سافاری کشور ۲۷  و ۲۸ تیر به میزبانی استان قزوین در دو کلاس همگانی و حرفه‌ای برگزار شد. این مرحله از مسابقات با حضور ۶۶ تیم متشکل از راننده و نقشه خوان در راه‌های خاکی و کوهستانی قزوین تا الموت انجام شد. در کلاس حرفه‌ای تیم اصفهان با رانندگی سیامک صارمی پور و نقشه خوانی محمد مرادی توانستند در جایگاه سوم مسابقات قرار گیرند.

در کلاس حرفه‌ای این مسابقات محمد مهدی زمانی  با نقشه خوانی محمودرضا عبادیان از استان قزوین اول و همچنین جمال زارعی با نقشه خوانی ​سیدجمال فلاح امینی از قزوین نیز دوم شدند. راند اول مسابقات در اردیبهشت ماه سال جاری و در مسیر کرج تا کویر مرنجاب برگزار شد، در آن مسابقات نیز دو تیم قزوینی اول و دوم شدند.

کد خبر 383060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.