برنامه‌های نشاط آور باید در سطح جامعه تداوم یابد

نائب رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به برنامه‌های مفرح "تاب ستانه" گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با برپایی ایستگاه‌های بازی و جشن ویژه اوقات فراغت، لحظات خوبی را برای افزایش نشاط و شادابی مردم رقم زده است.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در اوضاع نامناسب اقتصادی نیاز است تا با حداقل‌ها موجبات شادی در سطح جامعه را فراهم کنیم، اظهار کرد: وقتی می‌توان با حداقل امکانات و سرمایه‌گذاری نشاط اجتماعی را در جامعه افزایش داد اگر غیر از این عمل کنیم قطعا ظلم کرده‌ایم.

وی افزود: برگزاری برنامه‌هایی همچون "تاب ستانه" ویژه اوقات فراغت شهروندان، منجر به مشارکت و تقویت زیرلایه‌های اجتماعی خواهد شد که همکاری مردم و هنرمندان بدون چشمداشت نشان از همبستگی‌های نهان در جامعه دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تداوم برنامه‌های نشاط آور در سطح جامعه تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی حداقل نیاز شهروندان را برآورده می‌کند، این برنامه‌ها باید استمرار داشته باشد.

نصر اصفهانی با اشاره به استقبال شهروندان از ویژه برنامه‌ "تاب ستانه" گفت: با تحلیل داده‌ها و بررسی‌های این رویدادها در مناطق ۱۵ گانه در نظر داریم تا در بودجه سال آینده برنامه‌هایی مشابه در تقویت نشاط اجتماعی در نظر بگیریم.

وی افزود: حضور خانواده‌ها در چنین برنامه‌هایی، در کنار همدیگر با میل و رغبت تمام اعضا خانواده، بنیان خانواده را بیش از پیش مستحکم خواهد کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از معضلات جامعه امروز انفصال خانوادگی است، تصریح کرد: متاسفانه پیوند عاطفی و ارتباطی بین والدین و فرزندان با گسست مواجه شده است لذا برنامه‌های "تابستانه" سعی کرده تمام گروه‌های سنی را از کودکی تا پیری در برگیرد.

وی افزود: بالغ بر یکصد بازی در این رویداد تاب ستانه تدارک دیده شده تا شهروندان بر اساس علاقه‌مندی از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی استفاده کنند که ایده و اجرا این برنامه ها درخور تقدیر است.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه شهروندان به حداقل امکانات قانع هستند، ادامه داد: در کنار رویداد تابستانه، برنامه‌های محله عمودی هم در حال اجراست تا ساکنان مجتمع‌های مسکونی با آموزش‌های شهروندی آگاه شوند و پیوند الفت و انسجام بین ساکنان مجتمع افزایش یابد.

نائب رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مفرح که نشاط اجتماعی را در سطح جامعه افزایش می‌دهد نتایج پیدا و پنهان بسیاری دارد. این شور و شعف و پویایی در این دوره از مدیریت شهری بی‌سابقه بوده که با برگزاری برنامه‌های متنوع و مکرر، نشاط و شادی اجتماعی در سطح جامعه را هدف قرار داده است.

کد خبر 383058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.