امدادرسانی ۱۰۶ تیم هلال احمر به ۲۴۷ نفرآسیب دیده

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۸۲ مورد حادثه گزارش شد که ۲۴۷ نفر در این حوادث آسیب دیدند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۲۲  تا ۲۸ تیرماه تعداد ۸۲ مورد حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد ۳۷ مورد حوادث جاده ای، ۱۶مورد خدمات حضوری و مراجعه به پایگاه ها،   ۱۴ مورد حادثه شهری، ۹ مورد صنعتی و کارگاهی، چهار مورد حادثه کوهستان و دو مورد هم حادثه دریایی و ساحلی داشتیم.

وی با بیان اینکه تعداد کل آسیب دیدگان در هفته گذشته ۲۴۷  نفر بودند، افزود: تعداد ۷۴ نفر نیاز به خدمات امداد و نجات را داشتند که تعداد ۵۷ نفر برای تکمیل درمکان به مراکز درمانی منتقل شدند و تعداد ۱۷ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تاکید به اینکه ۱۰۶ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، گفت: تعداد ۲۹۰ نفر نیروهای عملیاتی با  اعزام تعداد ۸۱ دستگاه آمبولانس در این تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند.

وی تاکید کرد: در حوادث جاده ای هفته گذشته تعداد پنج مورد رها سازی خودرو از حوادث را داشتیم و در تعداد چهار مورد حوادث کوهستانی شش نفر دچار آسیب دیدگی شدند و انتقالی حوادث کوهستان یک نفر بوده است و در دو مورد حوادث دریاییی و ساحلی تعداد چهار نفر دچار آسیب دیدگی شده بودندکه یک نفر تحت درمان خدمات سرپایی قرار گرفت.

واژگونی مینی بوس و اعزام هف تیم عملیاتی امداد و نجات

محمدی با تاکید به وقوع حادثه واژگونی مینی بوس طی هفته گذشته اظهار کرد: این حادثه ساعت ۹ و ۴۸ دقیقه صبح روز ۲۵ تیرماه در محور خوانسار – بوئین میاندشت نرسیده به تونل با سقوط مینی بوس در یک دره اتفاق افتاد که تعداد ۱۴ نفر در این حادثه فوت شدند.

وی تصریح کرد: امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حادثه واژگونی مینی بوس اعزام هفت تیم عملیاتی امداد و نجات با تعداد ۲۰ نفر نیروی عملیاتی بوده است که امدادرسانی هلال احمر در این حادثه چهار نفر گزارش شده است و مابقی مصدومان برای تکمیل درمان به وسیله نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 383034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.