شهریه مهدهای کودک تا ۲۹ درصد افزایش می‌یابد

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور مقرر شد حداکثر افزایش شهریه مهدهای کودک امسال در تمام استان ها ۲۹ درصد باشد.

به گزارش ایمنا، سید منتظر شبر با اشاره به افزایش تا ۲۹ درصدی شهرهی مهدهای کودک در کشور اظهار کرد: البته باید توجه داشت که این میزان افزایش در همه استان‌ها و مهدهای کودک ثابت نیست، بلکه حداکثر افزایش شهریه ۲۹ درصد خواهد بود.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شامل گروه‌های مختلفی مانند وزارت صنعت و معدن، سازمان بهزیستی کشور، بانک مرکزی و نهادهای دیگر است، افزود: استان ها در حال حاضر جلسات و کارگروه تنظیم بازار خود را با حضور بهزیستی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می کنند و با دریافت صورت جلسات و تکمیل آنها، در کل استان ها این شهریه ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: برای تعیین میزان افزایش شهریه مهدهای کودک در تهران هنوز جلسه ای برگزار نشده است اما به احتمال زیاد با توجه به هزینه های تهران همان ۲۹ درصد اعلام خواهد شد.

شبر افزود: تصمیم گیرنده کارگروه ها هستند با این توضیح که شهریه‌ها از ابتدا در استان های مختلف، متفاوت بود. شهریه مهدها در استان ها ثابت نیست و در تهران نیز شهریه مهدها در شمیرانات و شهرری متفاوت است اما همه آن‌ها می‌توانند تا ۲۹ درصد افزایش شهریه داشته باشند.

کد خبر 383032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.