یوونتوس نوار آخر رونالدو و آغازی برای دلیخت

ماتیاس دلیخت به حرف رونالدو گوش کرد و روز گذشته قرارداد خودش را با یوونتوس امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر کسی انتظار نهایی شدن انتقال دلیخت و بانوی سالخورده را داشت اما او راهی بارسلونا و پاریس نشد و بار سفر به تورین را بست. بارسا تمایلی به پرداخت مبلغ نجومی و دستمزد هفتگی نیم میلیونی‌اش نداشت و یووه بود که همه را کنار زد.

حالا ماتیاس دلیخت نوزده ساله گران‌تر از "ویرجیل فن دایک " و پشت سر "لوکاس هرناندز" خرید بایرن از اتلتیکو یکی از رکوردشکن‌های بازار مدافعان شده است.

ولی برای رمزگشایی انتقال دلیخت به یووه باید ورای پول و عدد رفت. ورود او بازتابنده اهداف بلند مدت از فتح دوباره سری آ و پرواز در لیگ قهرمانان است.

یووه به دنبال باز تعریف انگاره‌اش و ارتقا برند جهانی‌اش رفته. آن چه که بارسا و رئال طی یک دهه اخیر و سیتی طی سال‌های اخیر در آن موفق بوده‌اند و پاریسی‌ها برای مثال در انجامش ناکام.

اگر رونالدو پرده آخر زندگی حرفه‌ای خود را در تورین بازی می‌کند، دلیخت جوان همان جا آغازگر عصر نویی شده است.

یووه پوست انداخته و نمی‌خواهد تیم بیش از حد سنتی قلمداد شود. بارزاگلی سی و هشت ساله و کاسرس سی و دو ساله رفته‌اند. لوکا پیگرینی  مدافع آمده از رم، بیست ساله است و دمیرال مدافع سفر کرده از ساسولو بیست و یک ساله. آدرین رابیتوت مرد میانی آمده از پاریس هم بیست و دو ساله. آن هایی که قرار است کنار آرون رمزی و بوفون که به عنوان بازیکنان آزاد راهی تورین شده‌اند، استخوان بندی اصلی را شکل دهند.

دلیخت راهی باشگاهی شده که همیشه به مدافعان بزرگش بالیده، به شیرآ، جنتیله، کابرینی، تاردلی، فرارا، کاناوارو، کیلینی، بونوچی... و اکنون نوبت او فرا رسیده.

مدافعی که در مدرسه آژاکس نه فقط دفع و تصاحب توپ که بازی هنرمندانه با آن را آموخته است، احتمالاً همه انتظار دارند پسر مو طلایی هلندی حداقل یک دهه در قلب دفاع بانوی سالخورده کوهی برپا کند بلند و همیشه استوار باشد.

کد خبر 383018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.