برخورد قانونی با ۹ هزار راننده تاکسی و مسافربر شخصی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در سه ماه نخست سال جاری بازرسان با همکاری پلیس راهور ۹ هزار راننده متخلف خودرو و مسافربر شخصی را اعمال قانون کرده‌اند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری در طرح‌های مشترک با پلیس راهور و بازرسان سازمان تاکسیرانی با ۹ هزار خودرو متخلف سطح شهر اصفهان برخورد شده است.

وی با اشاره به تخلف‌های صورت گرفته از سوی رانندگان و مسافربرهای شخصی، تصریح کرد: از جمله این تخلفات نداشتن کارت شهری، داشتن تعداد سرنشین بیش از حد مجاز، نداشتن آرم و علائم تاکسی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: این گونه تخلفات توسط برخی از رانندگان اصلاح و مقرر شده از طریق شرکت‌های تحت پوشش سازمان، نسبت به دریافت مجوز، آرم، تابلو و... اقدام کنند، اما با دیگر رانندگان متخلف بر اساس مقررات برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه پرونده تعدادی از رانندگان متخلف به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ارجاع شده است، تصریح کرد: بیشتر شکایات واصله به این سازمان از طریق ۳۷، تلفن گویا، حضوری و کتبی دریافت شده است.

منوچهری تاکید کرد: شهروندانی که از رانندگان تاکسی سطح شهر شکایتی دارند، می‌توانند مراتب را از طریق تلفن گویای سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا در کانال خبری تاکسی خبر به نشانی @TAxikhabar اعلام کنند تا در اسرع زمان نسبت به رسیدگی موارد اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 383004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.