در تیران مشترک پرمصرف آب وجود ندارد

تیران_رییس شرکت آب و فاضلاب شهری تیران‌وکرون گفت: مشترک پرمصرف در شهرستان وجود ندارد و مردم در مصارف خانگی الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

شاهرخ شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تیران‌وکرون با اشاره به افت فشار آب در این شهرستان در ساعاتی از روز اظهار کرد: افزایش مصرف آب در روزهای تابستان و استفاده از کولرهای آبی موجب بروز اختلال در  آبرسانی مشترکان خانگی می‌شود.

وی عنوان کرد: در شهرهای این شهرستان قطعی آب شرب وجود ندارد، تنها در منازل آپارتمانی این مشکل وجود دارد و با داشتن منبع ذخیره قابل رفع است.

رییس شرکت آب و فاضلاب شهری تیران‌وکرون اضافه کرد: هنگام اجرا و تعمیر پروژه‌ها و خطوط انتقال، امکان قطع آب به صورت کوتاه‌مدت و مقطعی وجود دارد.

شریفی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف خاطرنشان‌کرد: با مدیریت مصرف و استفاده بهینه آب، افت فشار و قطعی نخواهیم داشت و شرایط خوبی را تا پایان تابستان سپری می‌کنیم.

وی ادامه داد: مشترک پرمصرف در شهرستان وجود ندارد و مردم در مصارف خانگی الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

رییس شرکت آب و فاضلاب شهری تیران‌وکرون فرسودگی لوله‌های انتقال آب را از علل ایجاد مشکل در آبرسانی برشمرد و یادآور شد: در شهرهای این شهرستان شبکه فرسوده اولویت‌دار برای اصلاح وجود ندارد و در صورت بروز مشکل و قطعی، اصلاح شبکه انجام می‌شود.

کد خبر 382988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.