تقوا یکی از نیازهای امروز جامعه است

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: تقوا زمینه‌ساز حل مشکلات مادی و معنوی جامعه است، دروغ، تهمت، شایعه از موضوعاتی که متأسفانه در فضای مجازی دیده می شود و باید اصلاح شود زیرا موجب ناامیدی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت اسلام محمدرضا ابراهیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با اشاره به اینکه رفتار انگلیسی‌ها برای دنیا آشکار است زیرا کشتی ما را با راهزنی و به قصد پلید شوم خود ربودند، اظهار کرد: انگلیس با این کار خود قانون شکنی کرد و بداند جمهوری اسلامی این کار را بی‌ پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور، گفت: برخورد گستاخانه اروپایی‌ها با ایران در موضوع بر جام ذلت و خواری غربی‌ها را نشان داد زیرا آن‌ها در مقابل ملت ایران ناتوان هستند.

امام جمعه چادگان افزود: مردم ایران از آمریکا هراسی ندارند و از حق خود در مقابل این رفتار آمریکا و اروپایی‌ها دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این اجلاس اهمیت دادن به جایگاه نماز جمعه را وظیفه ائمه جماعات دانستند، گفت: نماز جمعه ویژگی‌های ممتازی دارد که باید آن را مغتنم دانست و با حضور خود در نماز جمعه می‌توانیم امید دشمنان را ناامید کنیم.

ابراهیمی افزود: نماز جمعه نه تنها وحدت، همدلی و همبستگی بین مسلمانان را فراهم می‌کند بلکه موجب تقویت بصیرت در بین انسان‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه تقوا یکی از نیازهای امروز جامعه است زیرا تقوا زمینه‌ساز حل مشکلات مادی و معنوی جامعه است که البته باید با خلوص نیت باشد، تأکید کرد: دروغ، تهمت، شایعه یکی از موضوعاتی که متأسفانه در فضای مجازی دیده می شود و باید این موارد اصلاح شود چرا که این باعث ناامیدی در جامعه می‌شود.

امام جمعه چادگان  گفت: دشمنان انقلاب از حضور مردم درصحنه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی هراس دارند و این نشان دهنده اینکه مردم ایران توانستند عظمت و اقتدار خود را دشمن ثابت کنند.

کد خبر 382978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.