اگر کاسب خداشناس با گرانی مواجه نخواهیم شد

گلپایگان- امام جمعه گلشهر گفت: اگر قشر کاسب خداشناس و اهل دین و دیانت باشد در جامعه با مشکل اقتصادی و گرانی مواجه نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی خراسانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر با اشاره به اینکه یکی از ارکان اقتصادی کشور صنعتگران و تجار هستند، اظهار کرد: اگر قشر کاسب جامعه خداشناس و اهل دین و دیانت باشد در جامعه با مشکل اقتصادی و گرانی مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری ائمه جماعات کشور، گفت: فرامین مقام معظم رهبری در این اجلاس تنها رهنمود نبود بلکه راهکاری بود که ائمه جماعات کشور را در اجرای این نظریات و فرامین مقدس راهنمایی می‌کند.

امام جمعه گلشهرخاطرنشان کرد: دولت انگلیس برای جبران شکست آمریکا دست به توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق زد، اما به متجاوزین به حقوق و منافع ملیذپاسخ دندان شکنی خواهیم داد تا از عمل خود پشیمان شوند.

وی با بیان اینکه شیخ زکزاکی با رفتار تعامل گرایانه ۱۶ میلیون نفر را شیعه کردند که این شیعیان هر ساله اربعین حسینی را باشکوه خاصی در نیجریه برگزار می‌کنند، گفت: اکنون به علت شکنجه‌هایی که به وی تحمیل کردند در وضعیت اسف باری به سر می‌برد و لازم است که دولت، مردم و جریان‌های سیاسی کشور بیانیه‌ای در دفاع از وی اعلام کند.

کد خبر 382977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
    1 0
    من چندین ساله که پنیر لبنه کاله رو مصرف میکنم دیگه بغضم ترکید برای ششمین بارپیاپی درعرض یکسال 6بار قیمت رو بردن بالا کسی هم نیست مواظب کارهاشون باشه قبلا دلار رفت بالا گفتن تاثیر داره وقیمت رو بردن بالا حالا که دلار اومده پایین حرفی ازدلار نمیزنن وبازهم میبرن بالا -توتنهایی خودم گریه میکنم -خداوندا چنان نسل سودجویان وحرام خورها ازپای دراور که ملیونها ثوابشون نتونه خیانت به مردم رو پاک کنه