جامعه به امید و جریان‌های جوان‌گرایانه نیاز دارد

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: جامعه به امید و جریان‌های جوان گرایانه و انقلابی برای پیشرفت و مقابله با دشمنان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تیران با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان کشوری اظهارکرد: دشمنان نظام به دنبال القای ناامیدی در بین مردم نسبت نظام و انقلاب هستند و به همین خاطر همواره از مشکلات و بزرگ‌نمایی چالش‌ها سخن می‌گویند.

وی افزود: این خبرهای دروغین در فضای مجازی و رسانه های بیگانه موجب القای ناامیدی و بی‌انگیزگی نسبت به نظام می‌شود. تمامی مشکلات کشور که با بزرگ نمایی دشمنان روبروست با تلاش و مقاومت مردم و مسئولان رفع خواهد شد.

امام جمعه تیران‌وکرون با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به امیدبخشی در جامعه تاکید کردند، تصریح‌کرد: مسوولان نقش کارآمدی در ایجاد امید به آینده در جامعه دارند و باید با اقدامات موثر این فضای مناسب را فراهم سازند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید نسبت به دروغ‌پردازی و شایعه پراکنی دشمن آگاه باشند، گفت: دشمن در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های خبری بیگانه جایگاه کشور را تخریب و فرصت‌های طلایی رشد و پیشرفت را از بین می‌برند اما جوانان کشور به خوبی مسیرهای پیشرفت را پیموده و به موفقیت خواهند رسید.

رشیدیان با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به آینده روشن کشور تاکیدشده، اضافه‌کرد: تلاش برای تحقق این بیانیه یک ضرورت است و جوان محوری و حمایت از جریان‌های انقلابی جوانان در تحقق این برنامه راهبردی موثر است.

امام جمعه تیران یادآورشد: جریان هایی که به دست جوانان مدیریت می شود نتیجه خوبی را برای جامعه به همراه دارد و باید از این جریان ها و حرکت‌های مهم حمایت و این قشر فعال جامعه فرصت‌های بیشتری برای کمک به آبادی کشور در عرصه‌های مختلف پیدا کنند.

وی به بدعهدی‌های طرفین برجام نیز اشاره‌کرد و گفت: کاهش تعهدات ایران به دلیل بی توجهی و عدم اجرای تعهدات از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی پاسخ خوبی به دشمنان بود و نتیجه امیدوار کننده ای را برای کشور خواهد داشت.

وی اظهارکرد: پاسخ کوبنده ای نیز باید به انگلیس بابت توطئه آن‌ها و توقیف کشتی نفت کش ایران داده شود که جرات چنین گلستاخی‌هایی را نداشته باشد.

کد خبر 382975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.