امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: بازدارندگی نظام باعث وحشت رژیم صهیونیستی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران شده و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز با تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور در هفته گذشته، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار از ضرورت روحیه انقلابی‌گری گفتند چرا که تنها با تقویت این روحیه جامعه ایران پیشرفت می‌کند.

امام جمعه نطنز با اشاره به ضرورت حمایت از جریان انقلابی که اهداف نظام اسلامی را پیاده می‌کنند، گفت: باید با تمام قوا، طرفداران جبهه حق و حزب‌الله را حمایت کرد تا با انسجام همیشگی مانع اشاعه فتنه در جامعه شوند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه، سنگر نماز جمعه را بزرگ‌ترین عامل بقای انقلاب و نمایش قدرت سیاسی اجتماعی دانست.

امینی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با ائمه جمعه و ضرورت حمایت ائمه جمعه از جریان انقلابی خاطر نشان کرد: پیشرفت کشور به تقویت روحیه انقلابی منوط است و کوتاه آمدن از این مواضع به ضرر انقلاب ملت، کشور و آینده است.

وی با اشاره به اینکه تقویت روحیه جهادی مانعی برای نفوذ فتنه در کشور است، ادامه داد: دشمن همچون همیشه فعال، بیدار و هوشمند بوده و دنبال نفوذ در پی سستی است که با تقویت روحیه جهادی می‌توان جلوی فتنه را گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است، تصریح کرد:  بازدارندگی نظام باعث وحشت رژیم صهیونیستی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران شده و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

کد خبر 382973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.