ملت ایران به دنبال صلح است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: ملت ایران به دنبال صلح است ولی اگر در جایی که دشمن قصد حمله و هجوم به ایران اسلامی داشته باشد مردم در کنار نیروهای مسلح تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بادرود ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با ائمه جمعه سراسر کشور و با تاکید بر اهمیت فریضه سیاسی و عبادی نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه یک نهاد فرهنگی است که کارکردهای بسیاری دارد و از جمله آنها می‌توان به وحدت در سایه فریضه عبادی اشاره کرد.

قاسمی با بیان اینکه تفاوت نماز جمعه با سایر فرایض، تبیین شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه است، تاکید کرد: ائمه جمعه باید همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند، در راستای امید آفرینی در بین جامعه کوشا باشند.

خطیب جمعه بادرود افزود: باید ائمه جمعه ظرفیتی را ایجاد کنند که در کنار نشاط بخشی و امید افزایی به جامعه، در راستای جذب جوانان نیز اقدامات خوبی صورت گیرد.

قاسمی با اشاره به سالروز پایان جنگ تحمیلی با تصویب قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت، تصریح کرد: ملت ایران به دنبال صلح است ولی اگر در جایی که دشمن قصد حمله و هجوم به ایران اسلامی داشته باشد مردم در کنار نیروهای مسلح تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه بادرود با اشاره به ضرورت وحدت گفت: در هر زمان و مکانی که وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم در کنار ولایت فقیه گرد آید ثمره آن، پیروزی خواهد بود و لذا اگر دولتمردان ما با ولایت باشند مردم پای مشکلات ایستادگی خواهند کرد.

وی پایبندی و وفای به عهد را از خصلت‌های مهم ایرانیان دانست و گفت: مسئولان ما باید به قول‌های پوچ دشمن اعتمادی نداشته باشند.

خطیب جمعه بادرود همچنین هشتمین سال درگذشت مرحوم حجت الاسلام رحمت الله جعفری امام جمعه موقت بادرود را تسلیت گفت و یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشت.

کد خبر 382972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.