آسفالت بیش از ۸۰ درصد معابر روستاها در سمیرم

سمیرم- فرماندار شهرستان سمیرم گفت: معابر بیش از ۸۰ درصد از روستاهای شهرستان سمیرم در حال آسفالت کشی و جدول گذاری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد رضا عسگریان در جلسه ای که با حضور نماینده شهرستان، مسئولان ارشد ادارات، دهیاران و بخشدارن دو مردم روستای چهارراه و سادات آباد در این روستا برگزار شد ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای امنیت شهیدان صابری و نوروزی اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصای موجود در کشور اتفاقات خوبی را در شهرستان سمیرم شاهد هستیم که جای امیدواری دارد.

فرماندار شهرستان سمیرم با اشاره به این موضوع که جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت کشی روستاهای شهرستان سمیرم از سال گذشته آغاز شده است، گفت: معابر بیش از ۸۰ درصد از روستاهای این شهرستان در حال آسفالت کشی و جدول گذاری هستند و روستای سادات آباد در زمینه زیرسازی و آسفالت کشی روستایی پیشرو است.

وی همچنین با اشاره به همکاری مردم و درخواست‌های به حق روستاییان افزود: تمام تلاششمان را برای برآورده کردن حداقل نیازهای اساسی مردم انجام می دهیم.

فرماندار شهرستان سمیرم در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نیاز این روستا به زیرسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب افزود: با همت و همکاری اداره آبفار شهرستان اصلاح شبکه آب رسانی در بیش ۸۰ در صد از این روستا انجام شده و یکی از اولویت های آن آسفالت معابر است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای شهریت این منطقه خاطرنشا کرد: کلید پیگیری شهریت این روستا خورده است اما ابتدا باید حداقل های نیاز شهری را در این منطقه آماده کنیم و بعد از آن به این موضوع رسیدگی شود.

فرماندار شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه اعتبارات دولت برای روستاها بیشتر و بهتر است، خاطر نشان کرد: در روستاهای سادات آباد و چهار راه با توجه به شرایط موجود به جذب اعتبار می‌پردازیم تا تمامی زیرساخت ها ایجاد شود و بعد از آن شهریت این روستا نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

عسگرین گفت: با توجه به آسفالت ریزی خیابان های روستایی و تعریض سازی آن‌ها در برخی نقاط نیاز به جابجایی تیرهای چراغ برق احساس می‌شود که قرار است با همکاری دهیاری ها و اداره برق شهرستان این موضوع نیز به زودی مرتفع شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود تابلوهای راهنما برای این روستا افزود: تابلو های معرف روستا باید در جاده نصب و اقدامات لازم در این زمینه هرچه سریع تر انجام شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و دو روستای چهار راه و سادات آباد در ۵۰ کیلومتری جنوب این شهرستان قرار دارند.

کد خبر 382967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.