۲۶ کشته و زخمی در حادثه تصادف محور قم - کاشان

کاشان_رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشته و زخمی شدن ۲۶ نفر در نخستین ساعات بامداد جمعه در اثر برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلر در محور ترانزیتی قم به کاشان خبر داد.

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت یک ۱:۱۰ بامداد جمعه_ ۲۸ تیرماه_ پس از تماس با مرکز ارتباط اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در آزادراه قم کاشان واقع در حوالی شهر مشکات، بلافاصله امدادگران و کارشناسان این مرکز به همراه چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس هلال‌احمر جهت رها سازی و انتقال مجروحان احتمالی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه و انجام اقدامات اولیه درمانی، ۲۰ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل و پنج مصدوم هم به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مبدا حرکت این اتوبوس اصفهان و مقصد آن شهرستان چالوس بوده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مسافران این اتوبوس که مردی حدوداً ۴۰ ساله است به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

ریاحی گفت: بر اساس گزارش‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان حال مصدومان نسبتا رضایت‌بخش است و علت بروز حادثه هم از سوی ماموران پلیس‌راه کاشان در حال برسی است.

کد خبر 382949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.