مجمع خیرین مدرسه ساز در تیران‌وکرون تشکیل شد

تیران-مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار برای هم افزایی رفع نیازهای آموزشی در تیران‌وکرون تشکیل شد.

مجمع خیرین مدرسه ساز برای نخستین بار روز پنج شنبه با حضور جمعی از خیرین شهرستان تشکیل و اعضای این تشکل مردمی برای هم‌افزایی و رفع نیازهای آموزشی انتخاب شدند.

مدیر آموزش و پرورش تیران‌وکرون در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از تیران با اشاره به اینکه در گذشته این تشکل وجود نداشته، گفت: خیرین فعالیت خیریه‌ای داشته اما مجمعی برای ساماندهی و هم افزایی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل نشده بود.

روح الله حیدری افزود: با تشکیل این مجمع فعالیت‌های خیرین ساماندهی و طرح هایی برای رفع نیازهای آموزشی مدارس پیش بینی و در قالب تفاهم نامه مشترک با خیرین و دولت این کار انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرسودگی ۶۰ درصدی مدارس،خاطرنشان‌کرد: توسعه شهرک‌های مسکونی، فعالیت تک شفیتی مدارس و قدمت بالای مدارس احتیاج به ساخت فضاهای آموزشی را در این شهرستان افزایش داده و محدودیت اعتبارات دولتی چالشی در پیش‌روی این نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش تیران‌وکرون خاطرنشان کرد: به مشارکت خیرین برای رفع نیازهای آموزش و پرورش نیاز است که مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در این خصوص نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه هدایت تحصیلی دانش آموزان به هنرستان ها انجام می‌شود، گفت: تجهیز کارگاه‌های آموزشی و توسعه محیط این مدارس برای تحقق برنامه آموزش و پرورش لازم است.

کد خبر 382936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.