لزوم استفاده از توانمندی پست برای توسعه صنعت گردشگری

لنجان_سرپرست فرمانداری لنجان گفت: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همواره در حوزه‌های مختلف ملی و بین‌المللی نقش‌آفرین بوده و با توجه به گردشگرپذیری این شهرستان، باید از این ظرفیت‌ها برای معرفی بیشتر و جذب توریست استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در آیین تکریم و معارفه رییس اداره پست این شهرستان با بیان اینکه پست از نظر ساختاری یکی از منحصر به فردترین شبکه‌های ارتباطی جهان به شمار می‌آید، اظهار کرد: نگارش نامه و پست در ایران از سابقه‌ای طولانی برخوردار است و قدمت آن را می‌توان در ایران باستان جستجو کرد. 

وی با بیان اینکه با گذشت زمان این سازمان توانست به عنوان مهمترین ابزار ارتباطی همکاری دیگر نهادهای دولتی را جلب کرد، افزود: لنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، داشتن ۹ شهر و بیش از ۳۰ روستا جزء شهرستان‌های استراتژیک استان است و از ترافیک بالای مرسولات برخوردار است.

سرپرست فرمانداری لنجان تصریح کرد: اخیرا شاهد رشد قابل‌توجه خدمات اداره پست در این شهرستان بودیم، زیرا مدیر و کارکنان این اداره از روابط عمومی خوبی برخوردار هستند و با اجرای طرح‌های مختلف ماند ثبت اسناد و کارت ملی هوشمند موفق شدند رضایتمدی شهروندان را جلب کنند.

صالحی با اشاره به بهنگام‌سازی، ساخت و نصب پلاک کدپستی شهرها و روستاهای لنجان، خاطرنشان کرد: ارایه خدمات الکترونیک پستی بسیاری از چالش‌های پیش روی شهروندان را کاهش داده و خدمات‌رسانی آسان و بهتر را با حفظ حریم خصوصی آنان فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: اداره پست لنجان با ارایه خدمات تکلیفی و نیابتی سازمان‌های دیگر موفق شده جزء در شمار ادارات برتر شهرستان‌های استان قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری لنجان عنوان کرد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همواره در حوزه‌های مختلف ملی و بین‌المللی نقش‌آفرین بوده و با توجه به گردشگرپذیری این شهرستان، باید از این ظرفیت‌ها برای معرفی بیشتر و جذب توریست استفاده شود.

به گزارش ایمنا، در این آیین از زحمات محمدرضا فتوحی تقدیر و محمدعلی قربانی به عنوان رییس اداره پست لنجان معرفی شد.

کد خبر 382919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.