برگزاری کارگاه به منظور دستیابی به ادبیات کودک با موضوع شهروندی

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: پنجمین کارگاه نشست پسماند با حضور «استاد احمد اکبرپور» روز شنبه ۲۹ تیرماه ۹۸ در مرکز ادبی قلمستان واقع در باغ غدیر برگزار می شود.

احمدرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در راستای دستیابی به ادبیات داستانی در حوزه کودک با موضوع شهروندی نسبت به برگزاری کارگاه های مربوطه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این برنامه در قالب سه نشست و ۱۵ کارگاه برگزار می‌شود، افزود: نشست نخست با موضوع پسماند است که پنجمین کارگاه آن روز شنبه ۲۹ تیرماه ۹۸ در مرکز ادبی قلمستان واقع در باغ غدیر برگزار می شود.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: پنجمین کارگاه نشست پسماند با حضور «استاد احمد اکبرپور» از برندهای حوزه کودک از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ ویژه نوجوانان و از ساعت ۱۸ به بعد مخصوص بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این فرایند آموزش داستان‌نویسی نخواهیم داشت، تصریح کرد: در این کارگاه‌ها افرادی که دست به قلم بوده‌اند، امکان حضور خواهند داشت تا داستان‌های کودک پیرامون مسأله پسماند و بازیافت به رشته تحریر درآید.

رضایی با بیان اینکه دو نشست بعدی با موضوعات حمل ونقل و محیط زیست برگزار خواهد شد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه نشست و ۱۵ گارگاه با موضوعات پسماند، حمل ونقل و محیط زیست برگزار می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان انتشار مجموعه ۵۲ جلدی کودک با عنوان «شهر بخیر» را در دستور کار خود قرار داده و قرار است خروجی برگزاری این کارگاه‌ها، محتوای ۵۲ جلدکتاب «شهربخیر» باشد.

کد خبر 382916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.