گالری های اصفهان را امروز دنبال کنید

هنر را هرروز می‌توان در تمام کوچه‌های شهر دید. اصفهان هر هفته میزبان رویدادهای هنری تازه‌ای است که می‌توان نزدیک‌ترین ارتباط را با هنر مندان در این رویداد شاهد بود. می‌توان با هنرمندان گفت و گو کرد و جنس هنرش را از نزدیک لمس کرد و اندکی از آن را به یادگار با خود همراه برد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، هنر گویی آمیخته شده با گوشت و پوست مردم این مرز و بوم است و آن را هر روز در میان خودشان عبور می‌دهند و این جریان هنر است که نقش جهان را وارث هنر ایران زمین می‌کند. این هفته نیز گالری‌های متفاوتی افتتاحیه خود را در جمعه برگزار می‌کنند تا محفلی برای هنر دوستان و هنرمندان و راهی برای انتقال تجربه و جریان هنر در میانشان باشد در ادامه می توانید برنامه های گالری های اصفهان را ببینید و جریان هنر را در آن ها دنبال کنید:

گالری نگاه نو

گالری نگاه نو از روز جمعه- ۲۸ تا ۳۱ تیر ماه میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی است که علاقمندان می‌توانند در این گالری واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی ۳، باغ ارم به تماشای این نمایشگاه بروند.

گالری امروز

 گالری امروز میزبان آثار علیرضا چلیپا ازت که در روز جمعه ۲۸ تیرماه افتتاح و تا ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

گالری نقش خانه

نمایشگاه "قسمتی از همه چیز" یک نمایشگاه گروهی نقاشی است که در ۲۸ تیرماه افتتاح و تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در گالری نقش خانه واقع در آمادگاه، روبه روی هتل عباسی برایبازدید همگان آزاد است.

گالری دیدار

گالری دیدار نیز میزبان بیست و پنجمین دوره از مجموعه نمایشگاه‌های برسی نقاشی اصفهان است که ۲۸ تیرماه افتتاح و تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در این دوره آثار عباس میرزایی را به نمایش می‌گذارد که علاقمندان می‌توانند در خیابان توحیدمیانی، خیابان شهید قندی، کوچه شهید قاسمی در گالری دیدار به تماشای این مجموعه بروند.

همچنین نمایشگاه‌های زیر همچنان فرصت دیدار برای علاقمندان دارند

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی "فانتزی پارسی، فراموشی سنت‌ها"در نگارخانه ماندانا، واقع در خیابان فروغی، نمایشگاه "دهه شصت" تا ۱۱ مردادماه ۹۸ در گالری گذار، واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراش‌ها و نمایشگاه "نارنج‌ها" می‌رسند تا هفتم مرداد ماه در گالری تام واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه ۱۹ برقرار است.

کد خبر 382911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.