آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت ساماندهی دستفروشان

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت ساماندهی دستفروشان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و انتقال دستفروشان به نقاط مورد نظر، طرح ساماندهی دستفروشان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با همکاری مناطق دهگانه سطح شهر، محل‌هایی برای انتقال دستفروشان مشخص شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، ۱۱ نقطه از سطح شهر تبریز در حال آماده‌سازی است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با بیان اینکه انتقال دستفروشان از نقاط مرکزی شهری به مناطق دیگر ضروری و ثمربخش است، افزود: اجرای این طرح باعث کاهش بار ترافیکی در این محدوده حساس از شهر تبریز، سهولت تردد عابران و در نتیجه افزایش رضایتمندی همشهریان می‌شود.

قربانیان با تاکید بر اینکه اهتمام مجموعه مدیریت شهری بر حفظ حقوق و شان تمامی شهروندان است، خاطرنشان کرد: با این اقدام ضمن پاسخ‌دهی به خواست کسبه و اصناف بازار مبنی بر جمع‌آوری دستفروشان، دستفروشان نیز به طور هدفمند و کارآمد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی برخورد با سد معبر را از جمله وظایف حساس و مهم شهرداری برشمرد که اجرای موفقیت‌آمیز آن نیاز به همکاری و مشارکت سایر عوامل و نهادهای مربوط دارد.

کد خبر 382906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.