چطور یک سِت تابستانه داشته باشیم؟

هوا روز به روز گرم تر می شود و بهتر است حواسمان به پوشش بیرون از خانه باشد تا راحت تر بتوانیم این گرما را تحمل کنیم و تا آنجا که می شود دمای بدن را پایین نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه تابستان روز به روز گرم تر می شود خانم ها می توانند در این نوشتار با یک ترکیب پوشش خنک بیرون از خانه در روزهای گرم تابستان آشنا شوند و بتوانند بهتر لباس انتخاب کنند.

مانتوی خنک 

مانتوها، مهم ترین پوشش خانم ها برای بیرون از خانه هستند. اگر می خواهید هم خنک باشید و هم مطابق مد روز، بهتر است به سراغ مانتوهای بلند، گشاد و آزاد بروید. اگر مانتو تنگ باشد، مانع جریان هوا روی سطح بدن  و باعث تعریق زیاد می شود. بهتر است مانتو فاقد لایه و چین های فراوان باشد تا سنگین نشود. جنس پارچه مانتو نیز بسیار مهم است، پارچه های نخی، وال و حریر، برای این روزهای گرم بسیار مناسب هستند. 

به لباس های زیر مانتو هم توجه کنید. سعی کنید پوششتان تنگ و چسبان نباشد. شومیز های آزاد از جنس حریر و نخ و پارچه های لطیف، انتخاب مناسبی برای زیر مانتو هستند. از پیراهن های بلند و آزاد هم غافل نشوید.                       

شلوار مناسب

شلوارهای تنگ و چسبان، باعث تعریق زیاد و به اصطلاح، عرق سوز می شوند. سعی کنید شلوارهای گشاد و آزاد و حتی دامن شلواری بپوشید که علاوه بر خنک بودن، مد این روزها هم هستند. شلوارهای جین، انتخاب مناسبی برای این فصل نیستند، اما اگر به جین علاقمند هستید شلوار های مام استایل به دلیل آزاد بودن انتخاب درست تری هستند. 

دامن های تابستانی 

بهتر است در روزهای گرم تابستانی، به جای شلوار از دامن های بلند و خنک استفاده کنید. پارچه این دامن ها باید سبک و ظریف باشد. به دامن های پلیسه توجهی خاص داشته باشید تا طبق آخرین مد روز باشید. 

شال های سبک

مهم ترین ویژگی شال های تابستانی، سبک بودن آنهاست. شال های سنگین و ضخیم، به کف سر می چسبند و باعث تعریق می شوند. حریر و وال، بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شال های تابستانی است. به رنگ شال هم توجه کنید، رنگ های روشن انتخاب کنید تا گرما را کمتر به خود جذب کند.

کد خبر 382902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.