خیزش دوباره گرد و خاک در اصفهان از شنبه شب

مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم جوی نسبتا پایدار طی دو روز آینده در استان گفت: به دلیل افزایش سرعت وزش باد در شمال و شرق استان از شنبه شب تا اواسط روز یکشنبه، وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی پدیده غالب خواهد بود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی نسبتا پایدار در استان طی دو روز آینده، اظهار کرد: بر این اساس طی این مدت آسمان در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری و در نیمه شرقی، شمال و جنوب استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا احتمال وقوع پدیده ریزگرد وجود ندارد، افزود: از شنبه شب تا اواسط روز یکشنبه به دلیل افزایش سرعت وزش باد در نواحی شمال و شرق خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود و طی این مدت نواحی مرکزی نیز غبارآلود خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

کریمیان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۴۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 382900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.