باید نهضت ساخت داخل را راه‌اندازی کنیم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز با شرایطی که ایجاد شده است باید بتوانیم توانمندی‌های خود را شناسایی و "نهضت ساخت داخل" را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت، محسن صالحی‌نیا اظهار کرد: صنعت و تولید ممکن است با فراز و فرود مواجه شود در حالی که طبیعی است تولید کننده محیطی آرام، نقدینگی و مواد اولیه می‌خواهد تا کار را با قدرت ادامه دهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عرضه توانمندی‌ها و نیازهای صنعت کشور در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید ادامه داد: امروز با شرایطی که ایجاد شده، باید بتوانیم توانمندی‌های خود را شناسایی و "نهضت ساخت داخل" را راه اندازی کنیم.

صالحی‌نیا گفت: هیچ صنعت کوچکی بدون قرار گرفتن در زنجیره صنایع بزرگ نمی‌تواند به پویایی و شکوفایی برسد و همه باید در زنجیره تأمین قرار گیرند.

وی افزود: همه باید به زیرساخت‌ها توجه کنیم. کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها نیز فعال‌تر شده و دستگاه‌های اجرایی باید تصمیم بگیرند و مصوبات را اجرایی کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: در فرآیند جذب تسهیلات اگر موفق باشید، می‌توانید تسهیلات بیشتری بگیرید؛ زیرا هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداریم.

صالحی‌نیا تصریح کرد: شرکت‌هایی که کوچک و متوسط هستند، باید در کارگروه‌ها جدی گرفته شوند؛ زیرا حمایت ما از تأمین تسهیلات، سرمایه در گردش و نوسازی و بازسازی جدی است.

وی با بیان این‌که در شرایط کنونی هیچ انگیزه‌ای به غیر از حمایت همه جانبه از تولید کارآمد و تحقق اشتغال مولد و پایدار نداریم، یادآور شد: در قزوین نیروی انسانی و کارآفرینان بزرگ و خوبی وجود دارد و ما هم تلاش می‌کنیم حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

کد خبر 382875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.