آقای بنگر!کاپیتان نویدکیا به جای مهدوی کیا را یادت رفته؟

پانصد و سی و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "وقتی رفتی ما دو جام گرفتیم و تو صفر جام" عنوان اصلی این رسانه در پاسخ به مصاحبه ویدیویی اخیر محسن بنگر مطرح شده است.

در مقاله مربوط به این عنوان به قلم مرتضی رمضانی راد آمده است:

محسن بنگر در گفتگوی ویدئویی با شبکه آنتن اعتراف جالب، حرف‌هایی محض خنده و سوتی‌های جالبی داشت که صرفاً به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

وی در اعترافی تاریخی واقعیت را در موضوع شکست پرسپولیس از سپاهان در ورزشگاه فولادشهر که به ماجرای"آب‌های آلوده" موسوم شده بود عیان ساخت؛ ماجرایی که برخی رسانه‌ها از آن برای حمله به سپاهان استفاده می‌کردند.

موضوع خیلی ساده و نتیجه سهل انگاری تیم سرپرستی و تدارکاتی پرسپولیس بود. استفاده و خوردن ایزواستارهایی که تاریخ مصرفش گذشته بود.

موضوع دیگر در این گفتگو حمله‌ی ناشیانه همراه با سوتی وی به تیتر چند روز پیش  روزنامه صدای سپاهان بود. ما چند روز پیش به بهانه خداحافظی‌اش نوشتیم که آقای بنگر "همه افتخارات بزرگ و مدال‌هایت را مدیون سپاهان هستی". وی در جواب ما با همان کم اطلاعی همیشگی‌اش می‌گوید: "خودشان( سپاهانی‌ها) قبول دارند که ما نباشیم آنها دیگر جام نمی‌گیرند. خودشان، خودشان را مسخره می‌کنند! بعد از ما چه شد؟ چرا چیزی نگرفتند؟!"

آقای بنگر! بعد از تو ،سپاهان یک جام حذفی و یک جام لیگ برتر گرفت. فینال جام حذفی که با پیراهن پرسپولیس جلوی صد هزار هوادار در پایان بازی مغموم بودی و کاپیتان نویدکیا به جای کاپیتان مهدوی کیا جام را در ورزشگاه آزادی بالای سر برد را فراموش کردی؟ قهرمانی‌مان بدون تو در فصل چهاردهم را چطور؟

سهم تو از جام و مدال پس از ترک سپاهان این بود که یک فصل پس از دیپورت از پرسپولیس و چند روز پس از اخراج از تراکتور، در هنگام قهرمانی پرسپولیس به عنوان مهمان و بازیکن سابق به رختکن سرخ‌ها بروی و با جام قهرمانی و مدال سید جلال حسینی برای اینستاگرامت عکس یادگاری بگیری. جام و مدالی که به تو هیچ تعلقی نداشت.

تکرار می‌کنیم. همه افتخارات بزرگ و مدال‌هایت را مدیون سپاهان هستی. وقتی تو رفتی ما دو جام دیگر گرفتیم و تو صفر جام.

"برای قهرمانی ۳۰ فینال داریم" دیگر عنوان این رسانه به نقل از رضا میرزایی بازیکن جوان سپاهان است.

کد خبر 382807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.