اگر نمی‌توانی خدمت کنی برو/ الماس ذوب آهن۳۵ ساله شد

رفیعی که توسط مربی جدید پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته‌شده است فیلمی در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد و در آن مسئولان پرسپولیس را موردانتقاد قرارداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از عواملی که باعث می‌شود مردم بیشتر وقتشان را در صفحات مجازی به‌خصوص اینستاگرام بگذرانند، جذابیت خاص فضای مجازی است و بین اقشار مختلف مردم و سلبریتی ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ این شبکه اجتماعی راهی شده تا افراد مشهور نظرات خود را با عموم مردم به اشتراک بگذارند.

الماس ذوب‌آهن۳۵ ساله شد

قاسم حدادی فر کاپیتان کهنه‌کار و پرتجربه ذوب‌آهن که سالیان زیادی است در این تیم بازی‌های درخشانی از خود نشان می‌دهد، جمعه ۲۱تیرماه وارد سن ۳۵ سالگی شد تا دوره‌ای جدید از زندگی‌اش را آغاز کند. وی در رابطه با روز تولدش و پیام‌های تبریکی که از جانب دوستانش دریافت کرده است در صفحه شخصی‌اش نوشت:

  "خیلی زود فرامی‌رسند سالروزهایی که با بهانه میلاد، خبر از یک عبور می‌دهند و البته خبر از یک سال دیگر نزدیک شدن به پایان. آنچه رسیدن به این پایان را تحمل‌پذیر می‌کند وجود دوستانی است که ما را به خاطر می‌آورند. خوشحالم برای داشتن تک‌تک کسانی که با پیام‌های خود بار دیگر برایم خاطره ساز شدند... خداوند وجودشان را برای وجودمان حفظ کند..."

کالدرون مانع حضور رفیعی و مصلح در پرسپولیس

سروش رفیعی بازیکن موردعلاقه تماشاگران پرسپولیسی که با تصمیم گابریل کالدرون همراه با شایان مصلح از لیست تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده خط خورد، با توجه به نارضایتی وی از این اتفاق و گله‌مندی‌اش از مدیران باشگاه فیلمی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نوشت:

" بازهم باید این جمله رو بگم،اینبار با افسوس، با من یا بدون من، با تو با بدون تو، پرسپولیس همیشه پرسپولیسه ، آگه نمیتونی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی !!"

اتفاقی رویای به حقیقت پیوست

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه (علیرضا دبیر) رییس فدراسیون کشتی شده است، متنی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نوشت:

"شایسته سالاری،تبریک به جناب آقای علیرضا دبیر و جامعه کشتی. بعد از مدتها یک خبر مسرت بخش در جامعه ورزش کشور همه را شوکه کرد. مگر می‌شود مگر داریم که یک اسطوره و یک شایسته به جایگاه واقعی برسد؟ امیدوارم رؤیا نباشد، ولی گویی حقیقت دارد، خدا را شکر که شد، تا باشد اینگونه باشد. علیرضای دبیر موفق باشید"

کد خبر 382801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.