"عشق من تویی" رضا صادقی و مهربانی از نگاه دیرباز

امروز صحنه غریبی دیدم که دوست داشتم با شما به اشتراک بذارم،  مردی که خودش گرفتار در آوردن نان از میان زباله ها بود ولی مهربانی را از سگ گرسنه دریغ نمی کرد ولی نانش را با سگ تقسیم می‌کرد. مهربانی بخشی از ذات خداوند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت اشرف زاده ، خواننده مطرح این روزها،  با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود آورده است:

 آوازی کوتاه به احترام و به یاد خسرو آواز ، استاد محمدرضا شجریان ، از آلبوم شب _سکوت _کویر که با نهایت ارادت و فروتنی جسارت کردم و در کنسرت تهران خواندم. هنوز چشم به راهیم تا استاد از بستر بیماری برخیزد و آواز عشق سر کنند. دلتنگ چشم های نازنین شما هستم تا در اجراها و کنسرت ها ، چشم در چشمتون از عشق بخونم . ببار ای ابر بهار ، با دلتون گریه کن خون ببار ، داد و بیداد از این روزگار ، ماهو دادن به شبهای تار ای بارون.

سارا بهرامی ، بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ، با انتشار عکس خواهرزاده اش در اینستاگرام خود نوشته است :

سلام

این یک دستخط عاشقانه است . هامون عزیزم ، خواهرزاده قشنگم ،قلب من ، نفس من ، عشق من . منت بر سر ما گذاشتی و خوش آمدی . خوش آمدی در لحظه‌ای که برای از دست دادن مادر بزرگ ، قلب ما به درد آمده بود . آمدی تا به ما یادآوری کنی ، جهان می‌تواند تا این اندازه غیرقابل پیش بینی و شگفت انگیز باشد.  جان جهانم ، چه خوب که وقت شناس بودی ، تا کم کنی درد از دست دادن را . تا امید ، این موهبت بی اندازه الهی را در ما زنده نگه داری . تو آمدی و قلب شکسته پدربزرگ را التیام بخشیدی، دلبندم ، هامون من، هامون ما ، جهان پیش روی توست و من در آرزوی دیدن سربلندی و خوشبختی.

 تو روح مادر بزرگ شاد و در آرامش.

رضا صادقی با پست کردن قسمتی از موزیک ویدیو "عشق من تویی" خبر انتشار آن را داد:

روزتون بخیر دوستان با عشق من

بالاخره بعد از پیگیری های مکرر شرکت آراد و میلاد ماهان عزیز، مجوز پخش ویدیو "عشق من تویی" صادر شد..

و با افتخار فردا پنجشنبه از سایت رضا صادقی دات کام و همه سایت های معتبر موسیقی راس ساعت ۱۲ تقدیم خواهد شد.

این اولین تجربه کارگردانی من هست که با مدیریت تصویر دوست خوبم عباس بهشتی به سرانجام رسید و قطعا حضور ارزشمند و دلنشین بانوی بااخلاق و محترم هنر این سرزمین خانوم رزیتا غفاری عزیز ارزش ویژه ای به این تصویر داده که خیلی از مهر حضورشون تشکر می کنم.

کامبیز دیرباز با پست کردن ویدیویی در اینستاگرام آورده است :

امروز صحنه غریبی دیدم که دوست داشتم با شما به اشتراک بذارم،  مردی که خودش گرفتار در آوردن نان از میان زباله ها بود ولی مهربانی را از سگ گرسنه دریغ نمی کرد ولی نانش را با سگ تقسیم می‌کرد. مهربانی بخشی از ذات خداوند است، مهربانی جا و مکان و مقام و منصب نمی‌شناسد.  با تمام مخلوقات خدا مهربان باشیم .

کد خبر 382793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.