اعتراف تاریخی و گلایه از هزینه‌های هنگفت

دویست و چهل و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ابیاباکر در اردوگاه سبز" عنوان اصلی این رسانه است که خبر عقد قرارداد دوساله ذوب آهن با ابیاباکر مدافع نیجریه‌ای را می‌دهد.

"ایزواستارهایی که خوردیم تاریخ مصرف گذشته بود" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با محسن بنگر مدافع سابق سپاهان مطرح شده است. وی پس از سال‌ها از اتفاق دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهانی‌ها تمام شد صحبت کرده و علت بد شدن حال بازیکنان پرسپولیس را که در آن مقطع خوردن آب آلوده در اصفهان را غیر واقعی خواند و اعتقاد دارد خوردن ایزواستارهای تاریخ مصرف گذشته که خودش نیز مصرف کرده بود علت مسمومیت بازیکنان بوده است.

"سایر مدعیان برخلاف ما هزینه‌های هنگفت می‌کنند" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و ششمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از محمد نژاد مهدی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن بیان شده که وی ضمن اشاره به شرایط خوب این روزهای ذوب آهن اظهار امیدواری کرد که امسال از همان ابتدای لیگ نتایج خوبی گرفته و جز مدعیان باشند وی ادامه داد: سایر تیم‌ها برخلاف ذوب آهن هزینه‌های زیادی را صرف خرید بازیکن کرده‌اند اما تیم ما هم با اضافه شدن بازیکنان سرباز به شرایط ایده آل خواهد رسید.

"دوری از هیاهو استراتژی جدید علی منصور"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 382774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.