عبور رینگ چهارم از دو روستای خاتون‌آباد و دهنو

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: طول مسیر پروژه رینگ چهارم در این منطقه شش و نیم کیلومتر با عرض ۷۶ متر است که از دو روستای خاتون آباد و دهنو عبور می‌کند.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آزادسازی شش و نیم کیلومتر مسیر رینگ چهارم در منطقه ۱۵ در دستور کار قرار گرفته و البته در این مسیر حدود ۶۰ هزار متر اعیانی و بین ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار مترمربع زمین کشاورزی وجود دارد.

وی افزود: کاهش ترافیک از سمت ورودی شرق و حذف ترافیک سنگین از مسیرهای مواصلاتی روستاهای الحاقی این منطقه مهمترین مزیت اجرای پروژه رینگ چهارم در این محدوده از شهر است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به حجم آزادسازی های انجام شده، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۰هزارمتر برای کارخانه قند، ۱۴۰ هزارمتر برای تقاطع غیرهمسطح نصف جهان و ۳۰هزار متر ابتدای مسیر رینگ آزادسازی شده است.

وی از پیشرفت احداث پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان حدود دو درصد جلوتر از برنامه زمان‌بندی شده خبرداد و تصریح کرد: این پروژه شامل پنج پل می‌شود که طول پل اول ۴۹۵ متر و طول پل‌های دوم، سوم و چهارم ۵۰۰ متر و طول پل پنجم ۱۳۰ متر است.

قاسمی مساحت پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان را ۲۶۰ هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: پروژه مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح نصف جهان دارای یک هزار و ۴۰۰ متر مسیر کندرو همچنین دارای ۵۳ هزار مترمربع فضای سبز و ۱۵۳ هزار مترمربع مساحت آسفالت است.

وی با بیان اینکه طول حلقه حفاظتی در این محدوده یک و نیم کیلومتر است که دارای سه هزار و ۵۰۰ متر مسیر تندرو شامل رفت و برگشت است، گفت: عرض کل پل نیز در سه تیپ ۱۸، ۱۶ و ۱۴.۲ متر خواهد بود.   

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه با حدود ۱۲۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۱ روستای الحاقی از جمله خاتون آباد، دهنو و راران است که این روستاها جزء محدوده منطقه بوده، اما مسیرهای ارتباطی آنها در حریم منطقه واقع شده است.

کد خبر 382754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.