فعالیت در اکوسیستم فناوری کشور آسان نیست

رییس شبکه فن بازار ملی ایران گفت: فعالیت در اکو سیستم فناوری کشور آسان نیست و همواره با مشکلات بسیار زیادی روبه رو است اما فناوران صنعتی نباید ناامید و مایوس شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد صدر خانلو امروز چهارشنبه _۲۶ تیرماه_ در فستیوال نوآوری صنعت سنگ، اظهار کرد: ارتباط سرمایه گذاران با صنعت و کیفیت آن بسیار مهم و توسعه این ارتباط موجب توسعه صنعت است.

وی با بیان اینکه باید به بازار فناوری کمک‌های بیشتری شود، افزود: در سال گذشته ۱۳۹ قرارداد بازاریابی برای صنعت منعقد و ۳۴ مورد فروش اختراعات سال گذشته در کشور انجام شد. شروع تعامل فناورانه باید از سوی صنعت باشد. امیدواریم بتوانیم تعداد فن بازارهای منطقه ای را توسعه دهیم تا شبکه پر بارتری داشته باشیم.

رییس شبکه فن بازار ملی ایران خاطر نشان کرد: شبکه سازی میان صنایع و فناوری‌ها از جمله مهم‌ترین وظایف شبکه ملی فن بازار است. نمایشگاه باید تقاضا محور باشد و صنعت بتواند تقاضاهای خود را در آن محور مطرح کند.

صدرخانلو با اشاره به مشکلات واحد های صنعتی و فناوری، اضافه کرد: در شبکه ملی فن بازار پذیرای سرمایه های صنعتی برای به‌کارگیری در امور فناوری هستیم.

وی ادامه داد: آماده ایم به صنایع ایران در حوزه به‌کارگیری فناوری‌های جدید و استارتاپ‌ها کمک زیادی کنیم. ارتباط میان واحد های فناور و صنایع مختلف باید در ابعاد گسترده توسعه پیدا کند تا بتوانیم شاهد رشد و رونق صنعت و فناوری در کنار یکدیگر باشیم.

کد خبر 382740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.