اختصاص ۱۹۰ تسهیلات معیشتی به سیل‌زدگان سمیرم

سمیرم_معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: از ۱۹۰ سهمیه تسهیلات معیشتی اختصاص داده شده به سمیرم، تاکنون تنها ۲۲ نفر از واجدان شرایط بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محسن قوی‌بیان در جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده این شهرستان تصریح کرد: تعداد ۱۲۰ واحد از مجموع ۲۰۰ سهمیه نوسازی واحدهای استان در سمیرم ساخته می‌شود که بالغ بر ۷۰ درصد ساخت و سازها در مناطق سیل‌زده را شامل می‌شود.

وی با اشاره به کمک‌های ارایه شده در حوزه معیشت سیل‌زدگان، عنوان کرد: از ۱۹۰ سهمیه تسهیلات معیشتی اختصاص داده شده به سمیرم، تاکنون تنها ۲۲ نفر از واجدان شرایط بهره‌مند شده‌اند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ۴۰۰ فقره تسهیلات معیشتی استان اصفهان، ۶۱ سهمیه به سمیرم واگذار شده و بین ۴۱ خانوار آسیب‌دیده از سیل در این شهرستان توزیع شد.

قوی‌بیان ادامه داد: در حوزه ساخت و تعمیر و بازسازی واحدهای سیل‌زده بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان اعتبار به بنیاد مسکن سمیرم اختصاص داده شده است.

وی تأکید کرد: بانک‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم قراردادهای اعطای وام به معرفی شدگان بنیاد مسکن را منعقد اعتبارات بلاعوض دولتی را پرداخت کنیم.

کد خبر 382715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.