سینما ساحل مرکز جشنواره فیلم کودک خواهد بود

قائم مقام جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان گفت: در جشنواره امسال سینمای ساحل برای معلولان حرکتی مناسب سازی شده است و همچنین مترجم ناشنوا و ترجمه هم زمان خواهیم داشت تا همه کودکان از جشنواره استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان عسگری در نشستی با سمن‌های حوزه کودکان با اشاره به این که سمن‌ها باید با برگزار کنندگان این رویداد در ارتباط باشند، اظهار کرد: امسال محور اصلی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گذر فرهنگی چهارباغ است و ساختمان سینما ساحل به عنوان مرکز جشنواره انتخاب شده است. 

وی افزود: همچنین یکی از سالن‌های سینمای پردیس را برای نشست‌های تخصصی انتخاب کرده‌ایم. 

قائم مقام جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان با اشاره به از دست دادن مخاطبان در سالهای گذشته اظهار کرد: امسال برای رفع این مشکل یک باشگاه هواداری برای جشنواره تشکیل شده است که موجب می شود مخاطبان با هر سن و سالی برای جشنواره بمانند و همیشه دنبال برنامه‌های جشنواره باشند. 

عسگری تصریح کرد: امسال سینمای بهمن خوراسگان نیز برای مناطق محروم تجهیز شده است و سعی می‌کنیم ساختاری برای توزیع بلیت ارزان قیمت ارائه دهیم.

قائم مقام جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان افزود: سومین المپیاد فیلم سازی در خلال جشنواره برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار از ۲۶ تا ۳۰ مرداد است.

کد خبر 382712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.