پیشبرد اهداف خط یک و دو اولویت شورای پنجم

رییس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهراصفهان گفت: شورای پنجم اولویت خود را به پیشبرد اهداف خط یک و دو قطارشهری اصفهان قرارداده است و برای تحقق این مهم طی دوسال گذشته تلاش زیادی انجام داده است.

امیراحمد زندآور در حاشیه بازدید رییس کل بانک مرکزی ایران از خط دوم قطارشهری اصفهان درگفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه امروز با رییس کل بانک مرکزی ایران برخی از مشکلات و چالش های مترو که دست و پای مدیران شهری را بسته بود مطرح شد که خوشبختانه «همتی» قول مساعد داد که تا حد امکان و توان دولت، شهرداری اصفهان را همراهی کند.

وی افزود: خوشبختانه خط یک قطارشهری اصفهان با اهتمام ویژه مدیریت جدید شهری اصفهان مورد بهره برداری قرارگرفته و روزانه تعدادزیادی از شهرندان برای انجام سفرهای درون شهری خود از این وسیله نقلیه پاک، ایمن و ارزان استفاده می کنند.

رییس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهراصفهان تصریح کرد: احداث خط دو قطار شهری اصفهان نیاز به کمک های دولتی دارد که خوشبختانه در این دیدار به پیوست همراهی دولت و بانک مرکزی درخصوص اوراق مشارکت، ارز نیمایی و بخشودگی دیرکردهای دولت توسط بانک عامل تصمیمات خوبی گرفته شد و امیدواریم قطارشهری اصفهان فعال تر مسیر پیشرفت را سپری کند.

وی تأکید کرد: قطارشهری از ضرورت های شهر اصفهان است هرچند نسبت به دنیا در استفاده از این امکان بالقوه فاصله زیادی داریم اما تلاش ما جبران مسیر عقب مانده است.

زندآور با بیان اینکه شورای پنجم اولویت خود را به پیشبرد اهداف خط یک ودو قطارشهری اصفهان قرار داده است، تصریح کرد: طی دوسال گذشته در راستای این مهم تلاش های زیادی انجام شده و قطعا در دوسال باقیمانده از فعالیت شورای پنجم شاهد تحولات چشمگیری در قطار شهر اصفهان خواهیم بود.

کد خبر 382695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.