نهادهای حمایتی برای رفع مشکلات هم پوشانی داشته باشند

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: نهادهای حمایتی برای رفع مشکلات مددجویان و افراد نیازمند هم پوشانی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در آیین تکریم و معارفه مدیر کمیته امداد تیران و کرون با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری برای خودکفایی مددجویان اظهارکرد: خودکفایی افراد نیازمند موجب کاهش وابستگی و حفظ عزت نفس می شود و برای این کار باید برنامه ریزی جدی بشود.

وی افزود: نهادهای حمایتی برای رفع مشکلات مددجویان و افراد نیازمند هم پوشانی داشته باشند و با مشارکت و هم افزایی بین افراد خیر این کار مهم انجام تا اینکه فرصت های شغلی و تولیدی برای مددجویان ایجاد شود.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به نقش همکاری نهادهای مردمی و دولتی خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر، تصریح کرد: هم افزایی و مشارکت بخش خصوصی و دولتی موجب ارتقای کیفیت و توسعه خدمات و هم چنین جلب اعتماد عمومی می شود.

وی ادامه داد: معتمدین محلی در جلب کمک های مردمی برای در کمک به نیازمندان لازم است و پایگاه های خیریه محلی موجب بهبود فعالیت های اجتماعی و فرهنگی می شود و خانواده های نیازمند در تامین نیازهای خود موفق خواهند بود.

حججی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت مشارکت خیرین لازک است و تلاش برای خودکفایی نیازمند موجب کاهش دغدغه های دولت و این قشر می شود و آن ها با عزت نفس به زندگی خود می رسند.

وی همکاری بانک ها در اختصاص تسهیلات بانکی به متقاضیان اشتغال زایی را خواستار شد و گفت: متولیان بانک ها نباید سلیقه ای و با شرایط سخت اقدام کنند زیرا مددجویان و همه افراد دارای علاقه برای ایجاد اشتغال توانایی تامین اعتبارات  قادر به تامین چنین ضمانت ها و شرایط بانکی نیستند.

در این جلسه از زحمات علی طالبی تقدیر و مهدی شیرازی به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون معرفی شد.

کد خبر 382689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.